Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR60165
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR60165/1
Regeling vervallen per 15-01-2019
Archiefverordening
Geldend van 20-07-2007 t/m 31-12-2016
Algemeen
Overheidsorganisatie | Woudrichem |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiƫle naam regeling | Archiefverordening |
Citeertitel | Archiefverordening gemeente Woudrichem 2007 |
Vastgesteld door | gemeenteraad |
Onderwerp | personeel en organisatie |
Eigen onderwerp | |
Indeling regeling | Overig |
Regeling onder de Omgevingswet | Nee |
Externe bijlagen |
Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd
Opmerkingen met betrekking tot de regeling
Vervangt Archiefverordening van de gemeente Woudrichem 2002.
Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)
Besluit Informatiebeheer gemeente Woudrichem 2007, B&W besluit 24 juli 2007.
Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen Dit overzicht bevat alleen gepubliceerde versies.
Datum inwerkingtreding |
Terugwerkende kracht tot en met |
Datum uitwerkingtreding |
Betreft |
Datum ondertekening Bron bekendmaking |
Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
15-12-2016 | 15-01-2019 | aangepast |
25-10-2016 GVOP 15 december 2016 |
raadsvoorstel 25 oktober 2016 | |
20-07-2007 | 01-01-2017 | nieuwe verordening |
26-06-2007 Altena Nieuws d.d. 12 juli 2007 |
nr. 45 agendapunt 11 raadsvergadering 26 juni 2007 |
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl