Regeling vervallen per 24-02-2012

verordening gemeentelijke basis administratie persoonsgegevens Millingen aan de Rijn

Geldend van 11-01-2008 t/m 23-02-2012

Intitulé

verordening gemeentelijke basis administratie persoonsgegevens Millingen aan de Rijn

De raad van de gemeente Millingen aan de Rijn;

gelet op de artikelen 96 en 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

op voorstel van burgemeester en wethouders van 20 november 2007

Besluit:

I In te trekken de "verordening gemeentelijke basis administratie persoonsgegevens" van 11 december 2001.

II Vast te stellen de "verordening gemeentelijke basis administratie persoonsgegevens Millingen aan de Rijn"

Artikel 1

  • 1. Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente.

  • 2. Burgemeester en wethouders regelen de verstrekking van de authentieke gegevens uit de basisadministratie aan binnengemeentelijke afnemers ingevolge het verplichte gebruik op grond van artikel 3b van de Wet gemeentelijke basisadministratie.

Artikel 2

  • 1. Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen als bedoeld in artikel 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.

  • 2. Zij stellen hiervoor nadere regels.

Artikel 3

De verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens van 11 december 2001 wordt ingetrokken.

Artikel 4

Deze verordening treedt in werking op de dag na publicatie

Artikel 5

Deze verordening kan worden aangehaald als: Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens Millingen aan de Rijn (Verordening GBA).

Ondertekening

Aldus vastgesteld in de openbare raadsvergadering van 18 december 2007

De griffier, De voorzitter,