Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR50130
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR50130/1
Regeling vervallen per 01-10-2014
Verordening Gemeentelijke Basisadministratie persoonsgegevens
Geldend van 24-03-2009 t/m 30-09-2014
Intitulé
Verordening Gemeentelijke Basisadministratie persoonsgegevensArtikel 1
-
1 Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente.
-
2 Burgemeester en wethouders regelen de verstrekking van de authentieke gegevens uit de basisadministratie aan binnengemeentelijke afnemers ingevolge het verplichte gebruik op grond van artikel 3b van de Wet gemeentelijke basisadministratie.
Artikel 2
-
1 Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen als bedoeld in artikel 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.
-
2 Zij stellen hiervoor nadere regels.
Artikel 3
De verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens van 24 september 2002 wordt ingetrokken.
Artikel 4
Deze verordening treedt in werking zeven dagen na publicatie.
Artikel 5
Deze verordening kan worden aangehaald als: Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens Staphorst (Verordening GBA).
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl