Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR488647
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR488647/1
Regeling vervallen per 23-01-2021
Besluit ondermandaatTeamleider Uitvoering sociaal domein
Geldend van 19-05-2018 t/m 22-01-2021
Intitulé
Besluit ondermandaatTeamleider Uitvoering sociaal domeinTeamleider team Uitvoering sociaal domein,
overwegende dat het doelmatig is dat de teamleider van het team uitvoering sociaal domein (afdeling Samenleving) gebruik maakt van ondermandaat bij de uitoefening van de aan hem gemandateerde bevoegdheden;
gelet op het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Leudal, het besluit van de gemeentesecretaris/algemeen directeur dd. 24 april 2018 waarbij ondermandaat wordt verleend aan de afdelingshoofden, het besluit van het afdelingshoofd Samenleving d.d. 24 april 2018 waarbij ondermandaat wordt verleend aan de teamleider Uitvoering Sociaal domein, de Budgethoudersregeling gemeente Leudal 2017 alsmede de notitie Leudal uit het dal dd. juni 2017, het organogram van de organisatiestructuur 2017 en de daarbij behorende indeling van medewerkers over de diverse afdelingen en teams;
B E S L U I T :
Artikel 1. Ondermandaat
-
1. De teamleider van het team Uitvoering sociaal domein, afdeling Samenleving, wijst op grond van artikel 3 van het Mandaat- volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Leudal de medewerkers van het team Uitvoering sociaal domein aan als degenen die binnen de grenzen van de aan hen opgedragen taken het ondermandaat kunnen uitoefenen.
-
2. Onder het in het eerste lid genoemde ondermandaat, wordt tevens machtiging en volmacht verstaan.
-
3. De in het eerste lid bedoelde functionarissen oefenen het ondermandaat uit met inachtneming van artikel 8 van het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Leudal en met de Budgethoudersregeling gemeente Leudal 2017.
-
4. De teamleider van het team Uitvoering sociaal domein kan ten aanzien van de uitoefening van dit ondermandaat nadere instructies geven.
Artikel 2. Uitgezonderde besluiten/beperkingen/instructies
1.In afwijking van het in artikel 1 van dit besluit bepaalde wordt geen ondermandaat verleend
ten aanzien van:
- a.
Het aangaan van financiële verplichtingen.
- b.
Besluiten tot (tijdelijke) inhuur van personeel.
- c.
Besluiten tot weigering van een aanvraag.
- d.
Het beslissen op bezwaar.
- e.
Het opleggen van maatregelen/bestuurlijke boete/dwangbevel.
- f.
Besluiten ter zake terugvorderingen.
Artikel 2. Verantwoording
Medewerkers van het team Uitvoering sociaal domein leggen verantwoording af over de uitvoering van de hen opgelegde taken en het gebruik van de verleende bevoegdheden met inachtneming van het bepaalde in artikel 10 van het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Leudal
Artikel 3. Ondertekening
De ondertekening van uitgaande stukken zal luiden als volgt:
Burgemeester en wethouders van Leudal,
Namens dezen,
Gevolgd door de handtekening van de ondergemandateerde,
de naam van deze ondergemandateerde en
de functienaam van de ondergemandateerde.
Of
De burgemeester van Leudal,
Namens deze,
Gevolgd door de handtekening van de ondergemandateerde,
de naam van deze ondergemandateerde en
de functienaam van de ondergemandateerde.
Artikel 4. Schakelbepaling
Voor zover niet anders bepaald zijn de bepalingen vanhet Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Leudal, de Budgethoudersregeling gemeente Leudal 2017 van overeenkomstige toepassing.
Dit besluit treedt in werking met ingang van 3 dagen na de datum van publicatie.
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl