Regeling vervallen per 23-01-2021

Besluit ondermandaat Afdelingshoofd Ruimte - team administratie

Geldend van 12-05-2018 t/m 22-01-2021

Intitulé

Besluit ondermandaat Afdelingshoofd Ruimte - team administratie

Het hoofd van de afdeling Ruimte,

overwegende dat het doelmatig is dat het hoofd van de afdeling Ruimte gebruik maakt van ondermandaat bij de uitoefening van de aan hem gemandateerde bevoegdheden;

gelet op het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Leudal, het besluit van de gemeentesecretaris/algemeen directeur dd. 24 april 2018 waarbij ondermandaat wordt verleend aan de afdelingshoofden, de Budgethoudersregeling gemeente Leudal 2017 alsmede de notitie Leudal uit het dal dd. juni 2017, het organogram van de organisatiestructuur 2017 en de daarbij behorende indeling van medewerkers over de diverse afdelingen en teams;

B E S L U I T :

Artikel 1. Ondermandaat

  • 1. Het hoofd van de afdeling Ruimte wijst op grond van artikel 3 van het Mandaat- volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Leudal de medewerkers van de team administratie aan als degenen die binnen de grenzen van de aan hen binnen de taakstelling van hun team opgedragen taken het ondermandaat kunnen uitoefenen.

  • 2. Onder het in het eerste lid genoemde ondermandaat, wordt tevens machtiging en volmacht verstaan.

  • 3. De in het eerste lid bedoelde functionarissen oefenen het ondermandaat uit met inachtneming van artikel 8 van het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Leudal en met de Budgethoudersregeling gemeente Leudal 2017.

  • 4. Het afdelingshoofd voornoemd kan ten aanzien van de uitoefening van dit ondermandaat voor te verrichten taken binnen het team nadere instructies geven.

Artikel 2. Verantwoording

Medewerkers van het team administratie leggen voor de binnen hun team te verrichten taken verantwoording af over de uitvoering van de hen opgelegde taken en het gebruik van de verleende bevoegdheden met inachtneming van het bepaalde in artikel 10 van het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Leudal.

Artikel 3. Ondertekening

De ondertekening van uitgaande stukken zal luiden als volgt:

Burgemeester en wethouders van Leudal,

Namens dezen,

Gevolgd door de handtekening van de ondergemandateerde,

de naam van deze ondergemandateerde en

de functienaam van de ondergemandateerde.

Of

De burgemeester van Leudal,

Namens deze,

Gevolgd door de handtekening van de ondergemandateerde,

de naam van deze ondergemandateerde en

de functienaam van de ondergemandateerde.

Artikel 4. Schakelbepaling

Voor zover niet anders bepaald zijn de bepalingen vanhet Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Leudal, de Budgethoudersregeling gemeente Leudal 2017 van overeenkomstige toepassing.

Dit besluit treedt in werking met ingang van 3 dagen na de datum van publicatie.

Ondertekening

Heythuysen, 24 april 2018
Afdelingshoofd Ruimte
J.C.N. Schellekens
Voor akkoord
De gemeensecretaris/algemeen directeur van Leudal
H.K.W. Bekkers (wnd.)