Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR48778
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR48778/1
Regeling vervallen per 06-05-2011
Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens gemeente Gaasterlân-Sleat
Geldend van 19-10-2007 t/m 05-05-2011
De raad van de gemeente Gaasterlân-Sleat;
gezien het voorstel van burgemeester en wethouders d.d. 30 augustus 2007, nr. ;12
gelet op de artikelen 96 en 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens;
b e s l u i t :
vast te stellen de volgende verordening:
“Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens gemeente Gaasterlân-Sleat”.
Artikel 1
-
1. Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente.
-
2. Burgemeester en wethouders regelen de verstrekking van de authentieke gegevens uit de basisadministratie aan binnengemeentelijke afnemers ingevolge het verplichte gebruik op grond van artikel 3b van de Wet gemeentelijke basisadministratie.
Artikel 2
-
1. Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen als bedoeld in artikel 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.
-
2. Zij stellen hiervoor nadere regels.
Artikel 3
De verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens gemeente Gaasterlân-Sleat van 16 december 2003 wordt ingetrokken met ingang van de dag dat deze verordening in werking treedt.
Artikel 4
Deze verordening treedt in werking op de dag na bekendmaking.
Artikel 5
Deze verordening kan worden aangehaald als: “Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens gemeente Gaasterlân-Sleat (Verordening GBA)”.
Ondertekening
Aldus besloten door de raad voornoemd in zijn
openbare vergadering van 11 september 2007,
, voorzitter.
, griffier.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl