Regeling vervallen per 01-01-2021

Besluit van de gemeenteraad van de gemeente Cromstrijen houdende regels omtrent arbeidsvoorwaarden

Geldend van 20-10-2018 t/m 31-12-2020

Algemeen

Overheidsorganisatie Cromstrijen
Organisatietype Gemeente
Officiƫle naam regeling Besluit van de gemeenteraad van de gemeente Cromstrijen houdende regels omtrent arbeidsvoorwaarden
Citeertitel Arbeidsvoorwaardenregeling Cromstrijen
Vastgesteld door college van burgemeester en wethouders
Onderwerp bestuur en recht
Eigen onderwerp
Indeling regeling Overig
Regeling onder de Omgevingswet Nee
Externe bijlagen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

artikel 125 van de Ambtenarenwet

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

De artikelen 9b:22a en 9b:45a treden met terugwerkende kracht per 1 januari 2018 in werking. De artikelen 1:2 sub c, 10d:26 lid 2 en 3 en 10d:31 lid 1 treden met terugwerkende kracht per 1 juli 2018 in werking. De regeling bevat de vroegst mogelijke datum van inwerkingtreding.

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen Dit overzicht bevat alleen gepubliceerde versies.

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

20-10-2018 01-01-2021 artikel 1:1, 3:2a, 9b:22a, 9b:45a, 1:2, 10d:26, 10d:31, toelichting

18-09-2018

gmb-2018-222741

/ZZ.10815/ADV-B&W-18-01544
08-12-2017 20-10-2018 nieuwe regeling

26-09-2017

Gemeenteblad 2017, 216567

07665 / 1018