Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR47024
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR47024/1
Regeling vervallen per 31-12-2010
Verordening gemeentelijke basisadministratie gemeente Ubbergen 2009
Geldend van 13-03-2009 t/m 30-12-2010
Intitulé
Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens 2009De raad van de gemeente Ubbergen;
gelezen het voorstel van burgemeester en wethouders d.d. 17 februari 2009;
gelet op de artikelen 96 en 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens
besluit:
onder intrekking van de Verordening gemeentelijke basisadministratie van 2 december 2002 de navolgende nieuwe Verordening GBA vast te stellen.
Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens Ubbergen
Artikel 1
- 1.
Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente.
- 2.
Burgemeester en wethouders regelen de verstrekking van de authentieke gegevens uit de basisadministratie aan binnengemeentelijke afnemers ingevolge het verplichte gebruik op grond van artikel 3b van de Wet gemeentelijke basisadministratie.
Artikel 2
- 1.
Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen als bedoeld in artikel 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.
- 2.
Zij stellen hiervoor nadere regels.
Artikel 3
De verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens van 12 december 2002 wordt ingetrokken.
Artikel 4
Deze verordening treedt in werking op de dag na publicatie.
Artikel 5
Deze verordening kan worden aangehaald als: Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens Ubbergen (Verordening GBA).
Vastgesteld door de raad van de gemeente Ubbergen in zijn openbare vergadering van 12 maart 2009.
H.W.G.M. Vreman, griffier P.J.M. Ekelschot, plv. voorzitter.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl