Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR466892
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR466892/1
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Opsterland houdende regels omtrent werktijden Werktijdenregeling gemeente Opsterland 2017
Geldend van 03-10-2017 t/m heden
Algemeen
Overheidsorganisatie | Opsterland |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiƫle naam regeling | Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Opsterland houdende regels omtrent werktijden Werktijdenregeling gemeente Opsterland 2017 |
Citeertitel | Werktijdenregeling gemeente Opsterland 2017 |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | |
Indeling regeling | Overig |
Regeling onder de Omgevingswet | Nee |
Externe bijlagen |
Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd
Opmerkingen met betrekking tot de regeling
Deze regeling treedt in werking op de vroegst mogelijke datum. Deze regeling vervangt de Werktijdenregeling gemeente Opsterland 2015.
Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)
Geen
Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen Dit overzicht bevat alleen gepubliceerde versies.
Datum inwerkingtreding |
Terugwerkende kracht tot en met |
Datum uitwerkingtreding |
Betreft |
Datum ondertekening Bron bekendmaking |
Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
03-10-2017 | nieuwe regeling |
28-02-2017 |
. |
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl