Beleidsregel van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Lansingerland houdende Algemene Inkoopvoorwaarden bij IT gemeente Lansingerland 2017 Algemene Inkoopvoorwaarden bij IT gemeente Lansingerland 2017

Geldend van 01-07-2017 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-07-2017

Algemeen

Overheidsorganisatie Lansingerland
Organisatietype Gemeente
Officiƫle naam regeling Beleidsregel van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Lansingerland houdende Algemene Inkoopvoorwaarden bij IT gemeente Lansingerland 2017 Algemene Inkoopvoorwaarden bij IT gemeente Lansingerland 2017
Citeertitel Algemene Inkoopvoorwaarden bij IT gemeente Lansingerland 2017
Vastgesteld door college van burgemeester en wethouders
Onderwerp bestuur en recht
Eigen onderwerp Inkoop, verbintenissen, contracten
Indeling regeling Overig
Regeling onder de Omgevingswet Nee
Externe bijlagen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

  1. Burgerlijk Wetboek boek 6
  2. Aanbestedingswet 2012

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Deze algemene voorwaarden zijn alleen van toepassing op IT-overeenkomsten. Deze regeling vervangt de Algemene Inkoopvoorwaarden ICT gemeente Lansingerland 2016

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Geen

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen Dit overzicht bevat alleen gepubliceerde versies.

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

01-07-2017 01-07-2017 Nieuwe regeling

27-06-2017

Gemeenteblad 2017, 00981

T17.07640