Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR457249
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR457249/1
Regeling vervallen per 29-05-2019
Besluit gewijzigd mandaat bij afwezigheid van de gemeentesecretaris
Geldend van 10-07-2017 t/m 28-05-2019
Intitulé
Besluit gewijzigd mandaat bij afwezigheid van de gemeentesecretarisBesluit gewijzigd mandaat bij afwezigheid van de gemeentesecretaris
Het college van burgemeester en wethouders van Meerssen;
gelet op de artikel 160 lid 1 sub e en 171 lid 1 en 2 van de Gemeentewet juncto afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht
BESLUIT:
vast te stellen het: Besluit gewijzigd mandaat bij afwezigheid van de gemeentesecretaris
Artikel 1 mandaat dagelijkse uitvoerende taken
Vervanging bij afwezigheid van de gemeentesecretaris: ten aanzien van de dagelijkse uitvoerende taken (inclusief ondertekeningbevoegdheden) |
Afdelingshoofden, Interim afdelingshoofden |
Bij de plaatsvervanging wordt onder andere rekening gehouden met senioriteit, dossierkennis c.q. aan- of afwezigheid van de aangewezen plaatsvervangers |
Artikel 2 mandaat taken tijdens collegevergaderingen
Vervanging bij afwezigheid van de gemeentesecretaris: ten aanzien van de taken tijdens de collegevergaderingen |
Bestuursadviseur, Afdelingshoofden, Interim afdelingshoofden |
Bij de plaatsvervanging wordt onder andere rekening gehouden met senioriteit, dossierkennis c.q. aan- of afwezigheid van de aangewezen plaatsvervangers |
Artikel 3 Inwerkingtreding
Dit besluit treedt in werking met ingang van 10 juli 2017 en vervangt de onderdelen 6 en 7 van het mandaatbesluit Gemeente Meerssen 2017 (mandaat bij afwezigheid van de gemeentesecretaris).
Artikel 4 Citeertitel
Dit besluit wordt aangehaald als: Besluit gewijzigd mandaat bij afwezigheid van de gemeentesecretaris
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de vergadering van het college van burgemeester en wethouders van
4 juli 2017
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl