Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR455546
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR455546/1
Aanwijzingsbesluit medewerkers betalingsverkeer Goeree-Overflakkee
Geldend van 09-01-2013 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2013
Intitulé
Aanwijzingsbesluit medewerkers betalingsverkeer Goeree-OverflakkeeBurgemeester en wethouders van de gemeente Goeree-Overflakkee;
gelezen het advies van de stuurgroep herindeling Goeree-Overflakkee van 20 december 2012;
gelet op artikel 2.1 van de Collectieve arbeidsvoorwaardenregeling en artikel 12 van de Financiële Verordening Goeree-Overflakkee;
Artikel 1
-
1. de medewerker betalingsverkeer (7.7) en de medewerkers Financiële Administratie (7.5) worden aangewezen als kassier/betalingsfiatteur (1e handtekeningzetter)
-
2. de senior medewerker Financiële administratie (7.3), de medewerkers Financiën/Financieel Beheer (7.4) en de teamleider administratie (7.2) worden aangewezen als comptabele (2e handtekeningzetter)
-
3. de (senior)klantadviseurs (5.3/5.4), de havenmeesters (1.23/1.24), de marktmeesters (1.25) en de medewerker zwembad (2.26) worden aangewezen als subcassiers.
Artikel 2
De functie van kassier is te allen tijde onverenigbaar met de functie van factuurcontroleur, betalingsfiatteur en administrateur of comptabele.
Artikel 3
Dit artikel treedt in werking op 1 januari 2013.
Artikel 4
Dit besluit wordt aangehaald als: Aanwijzingsbesluit medewerkers betalingsverkeerGoeree-Overflakkee
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl