Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR436022
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR436022/1
Regeling vervallen per 01-01-2020
Regeling onkostenvergoeding van de gemeente Zoeterwoude
Geldend van 06-01-2017 t/m 31-12-2019
Intitulé
Regeling onkostenvergoeding van de gemeente ZoeterwoudeBurgemeester en wethouders van de gemeente Zoeterwoude;
Gelet op de bereikte overeenstemming in het Georganiseerd Overleg binnen de gemeente Zoeterwoude;
Gelet op het bepaalde in artikel 15:1:25 van de Collectieve arbeidsvoorwaardenregeling (CAR/UWO) voor de sector Gemeenten;
BESLUITEN:
vast te stellen de navolgende regeling onkostenvergoeding van de gemeente Zoeterwoude.
Artikel 1 Vergoeding telefoonkosten
-
1. Medewerkers die zijn aangewezen voor de crisisbeheersing (rampenbestrijding) en gebruik maken van de eigen mobiele telefoon ontvangen een vergoeding van maximaal netto € 25,-- per maand.
-
2. Medewerkers die zijn aangewezen voor de storingsdienst rioleringen en gebruik maken van de eigen mobiele telefoon ontvangen een vergoeding van netto € 12,71 per maand.
Artikel 2 Vergoeding wassen van hand- en theedoeken
De medewerker die is aangewezen en belast met het wassen van hand- en theedoeken ontvangt per jaar een netto vergoeding van € 125,-- per jaar.
Artikel 3 Onkostenvergoeding gemeentesecretaris
De gemeentesecretaris ontvangt een onkostenvergoeding verband houdende met de uitoefening van de functie. De onkostenvergoeding bedraagt netto € 50,-- per maand.
Artikel 4 Onvoorziene gevallen
Voor gevallen waarin deze regeling niet of niet naar billijkheid voorziet, treft het bevoegd gezag een bijzondere regeling.
Artikel 5 Slotbepalingen
- 1.
De regeling onkostenvergoeding treedt in werking met ingang van 1 januari 2016.
- 2.
De bedragen in deze regeling worden niet geïndexeerd.
Door inwerkingtreding van het nieuwe hoofdstuk 3 van de CAR komt de Bezoldigingsverordening 2000, alsmede de daarbij behorende bijlage II te vervallen per 1 januari 2016.
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl