Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR43265
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR43265/3
Regeling vervallen per 01-01-2020
Aanwijzingsbesluit heffings-/invorderings-/WOZ-ambtenaar
Geldend van 01-07-2014 t/m 31-12-2014
Aanwijzingsbesluit heffings-/invorderings-/WOZ-ambtenaar
Nr. 176450 / 176549
Burgemeester en wethouders van Oldebroek;
gelet op artikel 2.1 van de Collectieve arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente;
b e s l u i t e n:
aan te wijzen als de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel b van de Gemeentewet (heffingsambtenaar) en artikel 1, tweede lid van de Wet waardering onroerende zaken (WOZ-ambtenaar): beleidsmedewerker B, de heer J.E. Dokter;
aan te wijzen als de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel c van de Gemeentewet (invorderingsambtenaar): medewerker beleidsuitvoering C, mevrouw A. van Bruchem;
bij afwezigheid van bovenvermelde ambtenaren als vervanger aan te wijzen één van de leden van het managementteam en, als de organisatieverandering van de gemeente Oldebroek in werking treedt, als vervanger aan te wijzen de teamleider van de dan te vormen eenheid Dienstverlening, of diens vervanger.
Dit besluit treedt in werking op 1 juli 2014. Het aanwijzingsbesluit heffings-/invorderings-/WOZ-ambtenaar van 14 december 2010 komt hiermee te vervallen.
Oldebroek, 27 mei 2014.
Burgemeester en wethouders van Oldebroek,
, burgemeester mr. A. Hoogendoorn
, secretaris drs. B. Brand MCM
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl