Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR43265
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR43265/2
Regeling vervallen per 01-01-2020
Aanwijzingsbesluit heffings-/invorderings-/WOZ-ambtenaar
Geldend van 15-12-2010 t/m 30-06-2014
Aanwijzingsbesluit heffings-/invorderings-/WOZ-ambtenaar
Nr.
Burgemeester en wethouders van Oldebroek;
gelet op artikel 2.1 van de Collectieve arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente;
b e s l u i t e n:
aan te wijzen als de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel b en c van de Gemeentewet en artikel 1, tweede lid van de Wet waardering onroerende zaken:
het hoofd van de afdeling Financiën of, bij diens afwezigheid, afwezigheid, één van de leden van het managementteam, voor de heffing en invordering van alle gemeentelijke belastingen en rechten en de uitvoering van de Wet waardering onroerende zaken.
Dit besluit treedt in werking op 15 december 2010. Het aanwijzingsbesluit heffings-/invorderings-/WOZ-ambtenaar van 3 maart 2009 komt hiermee te vervallen.
Oldebroek, 14 december 2010.
Burgemeester en wethouders van Oldebroek,
, burgemeester.
, secretaris.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl