Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR43265
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR43265/1
Regeling vervallen per 01-01-2020
Aanwijzingsbesluit heffings-/invorderings-/WOZ-ambtenaar
Geldend van 03-03-2009 t/m 14-12-2010
Aanwijzingsbesluit heffings-/invorderings-/WOZ-ambtenaar
Nr.
Burgemeester en wethouders van Oldebroek;
gelet op artikel 2.1 van de Collectieve arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente;
b e s l u i t e n:
aan te wijzen als:
- 1.
de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel b van de Gemeentewet (de heffingsambtenaar);
- 2.
de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 1, tweede lid van de Wet waardering onroerende zaken (de WOZ-ambtenaar);
- 3.
de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel c van de Gemeentewet (de invorderingsambtenaar):
het hoofd van de afdeling Financiƫn.
Dit besluit treedt in werking op 3 maart 2009. Het aanwijzingsbesluit heffings-/invorderings-/WOZ-ambtenaar in de bevoegdheidverdelingsverordening van 3 maart 1998 komt hiermee te vervallen.
Oldebroek, 3 maart 2009.
Burgemeester en wethouders van Oldebroek,
, burgemeester.
, secretaris.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl