Ondermandaat Centrum voor Maatschappelijke Deelname

Geldend van 29-12-2016 t/m heden

Intitulé

Ondermandaat Centrum voor Maatschappelijke Deelname

Artikel 0 Dit artikel moet nog worden gesplitst

Ondermandaat Centrum voor Maatschappelijke Deelname

Het afdelingshoofd CMD, bij besluit van het college van 10 mei 2016 gemandateerd om namens het college besluiten te nemen in het kader van:

  • -

    Wmo 2015,

  • -

    hoofdstuk II par.2 Wegenverkeerswet,

  • -

    hoofdstuk IV Babw,

  • -

    verordening leerlingenvervoer, artikel 2.3 1e en 3e lid,

  • -

    artikel 8.1.1 1e e n 4e lid Jeugdwet,

  • -

    Regeling ouderenvervoer 65-plussers/verstandelijk gehandicapten,

  • -

    regelgeving voorvloeiend uit de Participatiewet,

  • -

    Wet Schuldhulpverlening,

  • -

    artikel 5 lid 3 onder b en lid 5, artikel 6 lid 7 en 10 en artikel 7 lid 1 en 6 van de Urgentieverordening gemeente Geldrop-Mierlo

en ingevolge artikel 10:9 van de Algemene wet bestuursrecht bevoegd tot het verlenen van ondermandaat,

maakt bekend op 12 december 2016 besloten te hebben de volgende functionarissen ondermandaat te verlenen:

  • -

    medewerker voorzieningen (voor zover het toekenningen betreft), senior 2e lijn en coördinator voorzieningen tot het namens het college nemen van besluiten in het kader van Wmo 2015, hoofdstuk II par.2 Wegenverkeerswet, hoofdstuk IV Babw, Verordening leerlingenvervoer, artikel 2.3 1e en 3e lid en artikel 8.1.1 1e e n 4e lid Jeugdwet, Regeling ouderenvervoer 65-plussers/verstandelijk gehandicapten, artikel 5 lid 3 onder b en lid 5, artikel 6 lid 7 en 10 en artikel 7 lid 1 en 6 van de Urgentieverordening gemeente Geldrop-Mierlo ;

  • -

    medewerker inkomensondersteuning tot het namens het college nemen van besluiten in het kader van regelgeving voorvloeiend uit de Participatiewet;

  • -

    schuldhulpverlener, senior 2e lijn en coördinator inkomen tot het namens het college nemen van besluiten in het kader van Wet Schuldhulpverlening.

Het besluit treedt in werking op 29 december 2016. Vanaf dit moment liggen deze documenten gedurende een periode van zes weken ter inzage in het gemeentehuis en zijn ze (permanent) te raadplegen via www.overheid.nl.

Ingevolge de Algemene wet bestuursrecht kunt u binnen 6 weken na de dag van deze publicatie bezwaar indienen bij Burgemeester en wethouders van de gemeente Geldrop-Mierlo, Postbus 10101, 5660 GA Geldrop. U kunt er ook voor kiezen om uw bezwaarschrift digitaal in te dienen via https://www.geldrop-mierlo.nl/regelen-en-aanvragen/product/bezwaarschrift-indienen. Hiervoor moet u beschikken over een elektronische handtekening (DigiD voor particulieren / E-Herkenning voor bedrijven). Een bezwaarschrift moet worden ondertekend en bevat tenminste naam en adres van de indiener, de dagtekening, een omschrijving van het besluit waartegen het bezwaar zich richt en de gronden van het bezwaar.