Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR430195
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR430195/1
Aanvullende cafetariaregeling 2016 Gelderse Omgevingsdiensten
Geldend van 16-12-2016 t/m heden
Intitulé
Aanvullende cafetariaregeling 2016 Gelderse OmgevingsdienstenAanvullende cafetariaregeling 2016 Gelderse Omgevingsdiensten
Het dagelijks bestuur van Omgevingsdienst Regio Nijmegen
Overwegende
- -
dat de vrije ruimte (forfait) in het kader van de werkkostenregeling niet volledig wordt benut;
- -
dat de ambtenaren gebaat zijn bij een onbelaste onkostenvergoeding;
gelet op in het CGO bereikte overeenstemming d.d. 9 november 2016;
gelet op de artikelen 12:2 en 12:2:1 van de CAR-UWO voor de Gelderse
Omgevingsdiensten;
gelet op artikel 18 lid 3 van de tekst van de Gemeenschappelijke Regeling Omgevingsdienst Regio Nijmegen;
BESLUIT:
Vast te stellen de Aanvullende cafetariaregeling 2016 Gelderse Omgevingsdiensten.
Hoofdstuk 1 Regeling
-
Artikel 1
De ambtenaar die op 1 december 2016 in vaste of tijdelijke dienst op grond van de CAR-UWO werkzaam is bij de Omgevingsdienst Regio Nijmegen kan in 2016 eenmalig gebruik maken van de volgende fiscale faciliteit: Eenmalige uitruil van een deel van de Eindejaarsuitkering/Levensloopbijdrage tegen een onbelaste onkostenvergoeding.
-
Artikel 2
- 1.
De onkostenvergoeding als bedoeld in artikel 1 hoeft niet nader te worden onderbouwd.
- 2.
De hoogte van de onkostenvergoeding is onafhankelijk van de omvang van het dienstverband.
- 3.
De onkostenvergoeding bedraagt € 125,-- per ambtenaar.
- 4.
De uitruil vindt plaats, gelijktijdig met de uitbetaling van de Eindejaarsuitkering/ Levensloopbijdrage bij de salarisbetaling van december 2016.
- 5.
Daar waar de Eindejaarsuitkering niet toereikend is, kan de Levensloopbijdrage worden ingezet.
- 6.
Uitbetaling vindt plaats voor zover het bedrag van de Eindejaarsuitkering/ Levensloopbijdrage (ook na verrekening van eventuele andere uitruilmogelijkheden) daartoe toereikend is.
- 1.
-
Artikel 3
Om van de mogelijkheid tot uitruil gebruik te maken, dient de ambtenaar een schriftelijk verzoek in te dienen met gebruikmaking van het aanvraagformulier zoals dat als bijlage aan deze regeling is toegevoegd.
Hoofdstuk 2 Slotbepalingen
-
Artikel 4 Bijlagen
Bij deze regeling behoren de volgende bijlage(n):
- 1.
aanvraagformulier eenmalige uitruil onkostenvergoeding aanvullende cafetariaregeling 2016.
- 1.
-
Artikel 5 Inwerkingtreding
Deze regeling treedt in werking met ingang van de eerste dag na bekendmaking en heeft terugwerkende kracht tot en met 10 november 2016 en vervalt op 1 januari 2017.
-
Artikel 6 Citeertitel
Deze regeling wordt aangehaald als: Aanvullende cafetariaregeling 2016 Gelderse Omgevingsdiensten.
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl