Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR42959
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR42959/1
Regeling vervallen per 01-01-2013
Verordening op de cliëntenraad van de gemeente Graafstroom
Geldend van 01-01-2007 t/m 31-12-2012
Verordening op de cliëntenraad gemeente Graafstroom
De raad van de gemeente Graafstroom;
gelezen het voorstel van het College van burgemeester en wethouders van 14 november 2006;
gelet op artikel 47 van de Wet werk en bijstand;
besluit:
vast te stellen de volgende Verordening op de cliëntenraad van de gemeente Graafstroom.
Artikel 1
De behartiging van de belangen van cliënten uit de gemeente Graafstroom die een uitkering of voorziening ontvangen ingevolge de Wet werk en bijstand vindt plaats door de cliëntenraad van de Regionale Sociale Dienst Alblasserwaard-Oost/Vijfheerenlanden.
Artikel 2
In de cliëntenraad van de Regionale Sociale Dienst Alblasserwaard-Oost/Vijfheerenlanden hebben namens de gemeente Graafstroom minimaal twee en maximaal drie leden zitting.
Artikel 3
Met betrekking tot de doelstelling, de taken en bevoegdheden, de samenstelling, benoeming en zittingsduur, en de vergaderingen van de cliëntenraad, verklaart de gemeente Graafstroom de inhoud van de bepalingen, hetgeen hieromtrent in de Verordening op de cliëntenraad van de Regionale Sociale Dienst Alblasserwaad-Oost/Vijfheerenlanden 2004 is geregeld, van overeenkomstige toepassing.
Artikel 4
Deze verordening kan worden aangehaald als de Verordening op de cliëntenraad van de gemeente Graafstroom 2007.
Artikel 5
- 1.
De verordening op de Cliëntenparticipatie WWB 2004 gemeente Graafstroom wordt met ingang van 1 januari 2007 ingetrokken.
- 2.
De Verordening op de cliëntenraad van de gemeente Graafstroom 2007 treedt met ingang van 1 januari 2007 in werking.
Aldus vastgesteld in de vergadering van de raad van de Gemeente Graafstroom op 11 december 2006
E.G. Bunt, D.R. Van der Borg,
griffier, voorzitter,
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl