Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR420037
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR420037/1
Algemene Inkoopvoorwaarden voor Leveringen en Diensten Lansingerland 2016
Geldend van 15-10-2016 t/m heden
Algemeen
Overheidsorganisatie | Lansingerland |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiƫle naam regeling | Algemene Inkoopvoorwaarden voor Leveringen en Diensten Lansingerland 2016 |
Citeertitel | Algemene Inkoopvoorwaarden Lansingerland 2016 |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | |
Indeling regeling | Overig |
Regeling onder de Omgevingswet | Nee |
Externe bijlagen | exb-2018-64025 |
Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd
Burgerlijk wetboek, Aanbestedingswet 2012
Opmerkingen met betrekking tot de regeling
Deze algemene inkoopvoorwaarden vervangen de Algemene inkoopvoorwaarden Lansingerland uit 2010
Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)
n.v.t.
Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen Dit overzicht bevat alleen gepubliceerde versies.
Datum inwerkingtreding |
Terugwerkende kracht tot en met |
Datum uitwerkingtreding |
Betreft |
Datum ondertekening Bron bekendmaking |
Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
15-10-2016 | Nieuwe regeling |
04-10-2016 |
T16.08481/BW1600384 |
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl