Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR416828
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR416828/1
Aanwijzingsbesluit beheer- en gegevensfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016
Geldend van 08-09-2016 t/m heden
Intitulé
Aanwijzingsbesluit beheer- en gegevensfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016De informatiebeheerder,
gelet op artikel 3 van de Regeling beheer en toezicht Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016;
gelet op het Aanwijzingsbesluit beheerfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016;
b e s l u i t :
- 1.
de navolgende functionarissen aan te wijzen:
- a.
als gegevensbeheerder BRP: de back-office medewerkers van team Publiekszaken, waarbij zij elkaar onderling vervangen;
- b.
als applicatiebeheerder BRP: de medewerkers van team IenA, cluster Informatisering, waarbij zij elkaar onderling vervangen;
- c.
als gegevensverwerker: alle medewerkers van team Publiekszaken.
- a.
- 2.
dat de medewerkers van team Publiekszaken bevoegd zijn tot het namens het college van burgemeester en wethouders afnemen van de in artikel 2.8, tweede lid, onder e. van de Wet basisregistratie personen bedoelde verklaring;
- 3.
dat dit besluit in werking treedt op de dag na de datum van bekendmaking;
- 4.
dat dit besluit wordt aangehaald als: Aanwijzingsbesluit beheer- en gegevensfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016.
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl