Regeling vervallen per 06-01-2014

Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

Geldend van 02-06-2010 t/m 05-01-2014

Intitulé

Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

Artikel 1

1.Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke

afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de

basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente

2.Burgemeester en wethouders regelen de verstrekking van de authentieke gegevens uit de

basisadministratie aan binnengemeentelijke afnemers ingevolge het verplichte gebruik op grond van artikel

3b van de Wet gemeentelijke basisadministratie.

Artikel 2

1.Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen als bedoeld in artikel 100 van de

Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.

2.Zij stellen hiervoor nadere regels.

Artikel 3

De verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens van 25 april 2005 wordt ingetrokken.

Artikel 4

Deze verordening treedt in werking op de dag na publicatie.

Artikel 5

Deze verordening kan worden aangehaald als: Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens (Verordening GBA).

besluit genomen in de openbare vergadering van de gemeenteraad van Rijssen-Holten

op: 29 april 2010

drs. H.A.J . van de Vliert P. van Veen

griffier voorzitter