Regeling vervallen per 01-01-2013

Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

Geldend van 01-08-2009 t/m 31-12-2012

De raad van de gemeente Graafstroom;

gezien het voorstel van burgemeester en wethouders van 15 juni;

gelet op de artikelen 96 en 100 van de Wet Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens;

b e s l u i t:

Vast te stellen de volgende Verordening:

Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

Artikel 1

  • 1.

    Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente.

  • 2.

    Burgemeester en wethouders regelen de verstrekking van de authentieke gegevens uit de basisadministratie aan binnengemeentelijke afnemers ingevolge het verplichte gebruik op grond van artikel 3b en 62 van de Wet gemeentelijke basisadministratie.

Artikel 2

  • 1.

    Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen als bedoeld in artikel 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.

  • 2.

    Zij stellen hiervoor nadere regels.

Artikel 3

De verordening Gemeentelijke Basisadministratie persoonsgegevens van 16 december 2002 wordt ingetrokken.

Artikel 4

Deze verordening treedt in werking op de dag na publicatie.

Artikel 5

Deze verordening kan worden aangehaald als: Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens Graafstroom (Verordening GBA).

Aldus vastgesteld in de openbare raadsvergadering van de gemeente Graafstroom, gehouden op 6 juli 2009

T.W. Kanters D.R. van der Borg

Raadsgriffier Voorzitter

Griffienummer: R809042