Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR396963
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR396963/1
Aanwijzingsbesluit heffings-, invorderings- en WOZ ambtenaar 2016
Geldend van 24-03-2016 t/m heden
Intitulé
Aanwijzingsbesluit heffings- invorderings- en WOZ ambtenaar 2016Burgemeester en wethouders van de gemeente Gooise Meren;
gelet op artikel 2.1 van de Collectieve arbeidsvoorwaardenregeling sector gemeenten, artikel 231 van de Gemeentewet en artikel 1 van de Wet waardering onroerende zaken;
b e s l u i t e n :
vast te stellen het aanwijzingsbesluit heffings- invorderings- en WOZ ambtenaar 2016.
Artikel 1
Het hoofd van de afdeling Financiën en Belastingen is:
- ·
De gemeenteambtenaar belast met de heffing van gemeentelijke belastingen als bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel b van de Gemeentewet en in artikel 1, tweede lid van de Wet waardering onroerende zaken;
- ·
De gemeenteambtenaar belast met de invordering van gemeentelijke belastingen als bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel c van de Gemeentewet.
Artikel 2
De medewerker van de afdeling Financiën en Belastingen in de functie van beleidsmedewerker is voor de heffing en de invordering zoals bedoeld in artikel 1 de vervanger van het hoofd van de afdeling Financiën en Belastingen.
Artikel 3
De volgende besluiten worden met ingang van 1 januari 2016 ingetrokken:
- ·
Het Aanwijzingsbesluit heffings-, invorderings- en WOZ ambtenaar september 2014 van 11 augustus 2014 van de gemeente Naarden;
- ·
Het Aanwijzingsbesluit heffings-, invorderings- en WOZ ambtenaar september 2014 van 19 augustus 2014 van de gemeente Muiden;
- ·
Het Aanwijzingsbesluit heffings-, invorderings- en WOZ ambtenaar september 2014 van 5 augustus 2014 van de gemeente Bussum.
Artikel 4
Dit besluit treedt in werking op de eerste dag na die van de bekendmaking en werkt terug tot 1 januari 2016.
Artikel 5
Dit besluit wordt aangehaald als “Aanwijzingsbesluit heffings- invorderings- en WOZ ambtenaar 2016.
Ondertekening
Aldus besloten in de vergadering van de burgemeester en wethouders van
Gooise Meren gehouden op 2 februari 2016.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl