Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR375759
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR375759/1
Regeling vervallen per 01-01-2018
Aanwijzingsbesluit toezichthouders sociaal rechercheur
Geldend van 19-08-2015 t/m 31-12-2017
Intitulé
Aanwijzingsbesluit toezichthouders sociaal rechercheurHet college van burgemeester en wethouders van de gemeente Wijchen;
gelet op het bepaalde in artikel 76a van de Participatiewet en 6.1 van de Wet maatschappelijke ondersteuning 2015;
Overwegende dat:
bij besluit van 24 februari 2009, 09/1680, is besloten de manager van de afdeling Bestuurs- en managementondersteuning te mandateren om nieuwe toezichthouders aan te wijzen;
op grond van artikel 3, tweede lid van het Mandaatbesluit bij afwezigheid van de afdelingsmanager, hij/zij wordt vervangen door een afdelingsmanager van een andere afdeling;
Besluit
de heer P.A.S.M. Peeters
de heer F.L.J.M. Hubers
sociaal rechercheur van de afdeling Sociale Zaken
aan te wijzen als toezichthouder zoals bedoeld in artikel 5:11 van de Algemene wet bestuursrecht belast met het toezicht op de naleving van het bepaalde bij of krachtens:
- •
Participatiewet, Wet maatschappelijke ondersteuning, IOAW, IOAZ, WSW
Bezwaar
Binnen zes weken kunt u en andere belanghebbenden tegen dit besluit schriftelijk bezwaar maken bij het college van burgemeester en wethouders. De termijn van zes weken begint te lopen op de dag nadat dit besluit is verzonden. Het bezwaarschrift moet u ondertekenen en tenminste bevatten:
- -
naam en adres van de indiener;
- -
telefoonnummer en/of emailadres van de indiener;
- -
datum van het bezwaarschrift;
- -
omschrijving van het besluit waartegen het bezwaarschrift is gericht;
- -
de gronden van het bezwaar.
Uw bezwaar stuurt u naar het college van burgemeester en wethouders, afdeling BMO, postbus 9000, 6600 HA Wijchen.
Heeft u of een andere belanghebbende er een spoedeisend belang bij dat dit besluit niet in werking treedt, dan kunt u om een voorlopige voorziening vragen. Het verzoek om een voorlopige voorziening moet u sturen naar de Rechtbank Gelderland, Afdeling bestuursrecht, t.a.v de voorzieningenrechter, postbus 9030, 6800 EM Arnhem. Als u zo’n verzoek indient moet u bij het college van burgemeester en wethouders ook een bezwaarschrift indienen. Een kopie van dit bezwaarschrift moet u bij het verzoek om een voorlopige voorziening meesturen. Voor de behandeling van een verzoek om voorlopige voorziening moet u griffierecht betalen.
U kunt ook digitaal om een voorlopige voorziening vragen bij de genoemde rechtbank via http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD). Kijk op de genoemde site voor de precieze voorwaarden.
Ondertekening
Aldus besloten op 18 augustus 2015
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl