Regeling vervallen per 01-07-2010

Mandaat Ontvangstbevestigingen

Geldend van 05-03-2002 t/m 30-06-2010

Intitulé

Mandaat Ontvangstbevestigingen

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Schermer;

Overwegende dat het om redenen van doelmatigheid wenselijk is om de hieronder genoemde bevoegdheden te mandateren;

Gelet op het bepaalde in artikel 10:1 van de Algemene Wet Bestuursrecht;

B E S L U I T :

1.

Het college van burgemeester en wethouders besluiten de ondertekening van ontvangstbevestigingen over te dragen aan de onder nr. 2 genoemde gemandateerden.

2.

  • a.

    de gemeentesecretaris of diens vervanger

  • b.

    het sectorhoofd Middelen of diens vervanger

  • c.

    het sectorhoofd Grondgebied of diens vervanger

  • d.

    het sectorhoofd Samenleving of diens vervanger

3.

De gemandateerden mogen alleen ontvangstbevestigingen ondertekenen die behoren tot het taakveld van de gemeentesecretaris of de desbetreffende sector.

4.

In de ondertekening komen de kenmerken van het in mandaat genomen besluit tot uiting, door gebruik te maken van de volgende ondertekeningsformulering:

  • Namens het college van burgemeester en wethouders van Schermer,

  • ……………. (functie, naam en handtekening gemandateerde).

5.

Dit besluit in werking op 5 maart 2002.

Ondertekening

Aldus vastgesteld in de vergadering van het college van burgemeester en wethouders van 5 maart 2002.

De burgemeester

de secretaris