Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR372417
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR372417/1
Regeling vervallen per 01-01-2020
Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Pijnacker-Nootdorp
Geldend van 11-07-2015 t/m 31-12-2019 met terugwerkende kracht vanaf 01-05-2015
Intitulé
Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Pijnacker-NootdorpArbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Pijnacker-Nootdorp
De werkgeverscommissie van de gemeente Pijnacker-Nootdorp;
Gelet op
- de artikelen 107e, eerste lid, van de Gemeentewet en Titel III van de Ambtenarenwet;
- artikel 2A.1 van de Organisatieverordening van de raad;
Besluit vast te stellen:
Artikel 1
De arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente Pijnacker-Nootdorp, d.d.8 oktober 2002, laatstelijk gewijzigd d.d. 10 maart 2015 over te nemen en vast te stellen ten behoeve van de griffier en de medewerkers van de griffie.
Artikel 2
Dit besluit treedt in werking op de dag na bekendmaking en werkt terug tot en met 1 mei 2015.
Artikel 3
Dit besluit wordt aangehaald als ‘Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Pijnacker-Nootdorp’.
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl