Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR36587
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR36587/1
Regeling vervallen per 01-06-2015
Regeling Kamer Sociale en Welzijnszaken
Geldend van 01-10-2003 t/m 31-05-2015
Intitulé
Regeling Kamer Sociale en WelzijnszakenGemeente Tytsjerksteradiel
De Commissie bezwaarschriften (hierna te noemen: de commissie);
Gelet op het bepaalde in artikel 3a van de “Verordening commissie bezwaarschriften” vastgesteld door de raad van de gemeente Tytsjerksteradiel in zijn vergadering 8 mei 2003.
Besluit:
Artikel 1
Ter behandeling van de daarbij genoemde categorieën bezwaarschriften de hierna te noemen Kamer uit de commissie te vormen:
Kamer voor Sociale- en welzijnszaken, voor de behandeling van:
Bezwaarschriften op het gebied van sociale en welzijnszaken
Artikel 2
-
1. De in artikel 1 genoemde Kamer bestaat uit drie leden, te weten een voorzitter en twee leden.
-
2. Tot voorzitter zijn slechts benoembaar de voorzitter en de leden van de commissie.
-
3. Tot lid kunnen worden benoemd de voorzitter, de leden en de plaatsvervangende leden van de commissie.
-
4. De commissie voorziet in de vervanging van de leden van de Kamer als bedoeld in het vorige lid.
Artikel 3
-
1. De secretaris van de Kamer is een door burgemeester en wethouders aangewezen ambtenaar.
-
2. Burgemeester en wethouders wijzen tevens een of meer plaatsvervangers van de secretaris aan.
Artikel 4
-
1. De voorzitter, de leden en hun plaatsvervangers treden af op de dag van het aftreden van de gemeenteraad.
-
2. Zij kunnen op ieder moment ontslag nemen.
-
3. De aftredende voorzitter en de aftredende leden en plaatsvervangende leden blijven hun functie vervullen totdat in hun opvolging is voorzien.
Artikel 6
-
1. De zittingen van de Kamer vinden in beginsel achter gesloten deuren plaats.
-
2. De Kamer kan op verzoek van de voorzitter, het lid, dan wel belanghebbende besluiten de zitten openbaar te verklaring en de deuren te openen.
-
3. De vergaderingen van de Kamer worden niet gepubliceerd.
Artikel 7
- 1.
Deze regeling kan worden aangehaald als “Regeling Kamer Sociale en Welzijnszaken”.
- 2.
Indien er onduidelijkheid is over de bevoegdheid van de Kamer beslist de voorzitter van de commissie of de Kamer dan wel commissie bevoegd is.
- 3.
De regeling treedt in werking op 1 oktober 2003.
- 4.
Met inwerkingtreding van dit besluit vervalt de “Regeling Kamer Commissie Bezwaar- en beroepschriften gemeente Tytsjerksteradiel
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl