Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR35644
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR35644/1
Regeling vervallen per 12-06-2020
De Verordening betreffende de bevoegdheden van de gemeenteraad inzake de zorg van burgemeester en wethouders voor de archiefbescheiden van de gemeentelijke organen en het toezicht op het beheer van de archiefbescheiden, voor zover deze niet zijn overgebracht naar de archiefbewaarplaats (Archiefverordening gemeente Tytsjerksteradiel 2007).
Geldend van 08-11-2007 t/m 11-06-2020
Algemeen
Overheidsorganisatie | Tytsjerksteradiel |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiƫle naam regeling | De Verordening betreffende de bevoegdheden van de gemeenteraad inzake de zorg van burgemeester en wethouders voor de archiefbescheiden van de gemeentelijke organen en het toezicht op het beheer van de archiefbescheiden, voor zover deze niet zijn overgebracht naar de archiefbewaarplaats (Archiefverordening gemeente Tytsjerksteradiel 2007). |
Citeertitel | Archiefverordening Gemeente Tytsjerksteradiel 2007 |
Vastgesteld door | gemeenteraad |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | |
Indeling regeling | Overig |
Regeling onder de Omgevingswet | Nee |
Externe bijlagen |
Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd
Archiefwet 1995, artikelen 30, eerste lid en 32, tweede lid
Opmerkingen met betrekking tot de regeling
De Archiefverordening van de gemeente Tytsjerksteradiel, vastgesteld bij raadsbesluit van 14 november 1996, wordt ingetrokken
Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)
Geen
Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen Dit overzicht bevat alleen gepubliceerde versies.
Datum inwerkingtreding |
Terugwerkende kracht tot en met |
Datum uitwerkingtreding |
Betreft |
Datum ondertekening Bron bekendmaking |
Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
08-11-2007 | 12-06-2020 | Nieuwe regeling |
25-10-2007 Actief, 31-10-2007 |
BMO/0702446 |
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl