Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR344913
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR344913/1
Regeling vervallen per 01-05-2022
Besluit uitsluiten Wob verzoek via e-mail en fax
Geldend van 18-09-2014 t/m 30-04-2022 met terugwerkende kracht vanaf 16-09-2014
Intitulé
Besluit uitsluiten Wob verzoek via e-mail en faxBesluit
De burgemeester en het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Geldrop-Mierlo, ieder voor zover het haar bevoegdheid betreft;
Gelet op artikel 2:15 van de Algemene wet bestuursrecht;
besluiten :
- 1.
Dat informatieverzoeken op grond van de Wet openbaarheid van bestuur niet per email en fax kunnen worden ingediend. Onder de uitsluiting van de digitale weg valt ook de correspondentie over deze informatieverzoeken;
- 2.
Om in behandeling te worden genomen dienen de informatieverzoeken bedoeld onder 1 per post via het daarvoor vastgestelde Wob-formulier te worden ingediend;
- 3.
Het besluit van het college van 17 september 2013, waarbij alleen de digitale weg van email voor informatieverzoeken was uitgesloten, in te trekken.
Aldus vastgesteld dd. 16 september 2014
De burgemeester van Geldrop-Mierlo,
M.J.D. Donders - de Leest
Burgemeester en wethouders van Geldrop-Mierlo,
J.H.M. van Vlerken M.J.D. Donders - de Leest
secretaris burgemeester
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl