Regeling vervallen per 04-02-2011

Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens Dinkelland

Geldend van 29-02-2008 t/m 03-02-2011

Intitulé

Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens Dinkelland

De raad van de gemeente Dinkelland; gezien het voorstel van burgemeester en wethouders van 8 januari 2008; gelet op de artikelen 96 en 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens;

besluit

vast te stellen de volgende: “Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens Dinkelland”.

Artikel 1

  • 1. Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente.

  • 2. Burgemeester en wethouders regelen de verstrekking van de authentieke gegevens uit de basisadministratie aan binnengemeentelijke afnemers ingevolge het verplichte gebruik op grond van artikel 3b van de Wet gemeentelijke basisadministratie.

Artikel 2

  • 1.

    Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen als bedoeld in artikel 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.

  • 2.

    Zij stellen hiervoor nadere regels.

Artikel 3

De verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens van 14 november 2002 wordt ingetrokken.

Artikel 4

Deze verordening treedt in werking op de dag na publicatie.

Artikel 5

Deze verordening kan worden aangehaald als: “Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens Dinkelland”.

Ondertekening

Aldus vastgesteld in de openbare raadsvergadering van 19 februari 2008.
De griffier, De voorzitter,
Mr. O.J.R.J. Huitema Mr. F.P.M. Willeme
1.