Regeling vervallen per 01-07-2023

Regeling openbaarmaking nevenfuncties van topambtenaren bij de gemeente Peel en Maas

Geldend van 19-09-2014 t/m 30-06-2023 met terugwerkende kracht vanaf 03-04-2013

Intitulé

Regeling openbaarmaking nevenfuncties van topambtenaren bij de gemeente Peel en Maas

Het College van Burgemeester en Wethouders van de gemeente Peel en Maas

Gelet op artikel 15:1e van de Collectieve Arbeidsvoorwaarden Regeling en Uitwerkingsovereenkomst

Gezien het besluit van de gemeenteraad, waarbij ook de functie griffier wordt aangewezen als functie waarvoor openbaarmaking van nevenwerkzaamheden in verband met de integriteit noodzakelijk is;

Besluit

Vast te stellen de navolgende:

Regeling openbaarmaking nevenfuncties van topambtenaren bij de gemeente Peel en Maas

Artikel 1

Deze regeling is van toepassing op de volgende functies:

  • 1.

    gemeentesecretaris/directeur

  • 2.

    adjunct-directeur

  • 3.

    griffier

Artikel 2

Deze regeling heeft ten doel te regelen op welke wijze nevenwerkzaamheden openbaar worden gemaakt die de belangen van de dienst, voorzover deze in verband staan met de functievervulling, kunnen raken en die verricht worden door de ambtenaar die een functie als bedoeld in artikel 1 van deze regeling vervult.

Artikel 3

Openbaarmaking van de nevenwerkzaamheden geschiedt door een actuele opgave van de nevenwerkzaamheden in het gemeentehuis ter inzage te leggen.

Artikel 4

De opgave vermeldt:

  • a.

    de hoofdfunctie ;

  • b.

    de nevenwerkzaamheden en de instanties waarbij deze verricht worden ;

  • c.

    de datum van ingang van de nevenwerkzaamheden ;

  • d.

    de eventueel aan het uitoefenen van de nevenwerkzaamheden gestelde beperkingen .

Artikel 5

De gemeentesecretaris is verantwoordelijk voor de opgave van nevenwerkzaamheden van de ambtenaren die een functie als bedoeld in artikel 1 van deze regeling vervullen.

Artikel 6

  • 1. Deze regeling kan worden aangehaald als : Regeling openbaarmaking nevenfuncties topambtenaren.

  • 2. Deze regeling treedt in werking met ingang van de dag na de vaststelling.

Ondertekening

Aldus vastgesteld in de vergadering van 3 april 2013 van
Burgemeester en wethouders van Peel en Maas
de gemeentesecretaris/directeur, de burgemeester
drs. H. Mensink, W.J.G. Delissen-van Tongerlo