Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR333491
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR333491/1
Regeling vervallen per 15-09-2016
Regeling gegevensverstrekking basisregistratie personen gemeente Weert 2014
Geldend van 11-07-2014 t/m 14-09-2016 met terugwerkende kracht vanaf 06-01-2014
Intitulé
Regeling gegevensverstrekking basisregistratie personen gemeente Weert 2014C O L L E G E B E S L U I T
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Weert;
Gelezen het besluit van de gemeenteraad van 12 februari 2014;
Gelet op de Verordening gegevensverstrekking basisregistratie personen gemeente Weert 2014;
Gelet op de artikelen 3.8, eerste lid, en 3.9, eerste en tweede lid, van de Wet basisregistratie personen;
besluit
vast te stellen de:
Regeling gegevensverstrekking basisregistratie personengemeente Weert 2014
Artikel 1. Begripsbepalingen
In deze regeling wordt verstaan onder:
- a.
basisregistratie: de basisregistratie personen, bedoeld in artikel 1.2 van de Wetbasisregistratie personen;
- b.
derde: elke natuurlijke persoon niet zijnde een overheidsorgaan of eeningeschrevene en elke rechtspersoon die niet krachtens publiekrecht is ingesteld, noch met enig openbaar gezag is bekleed;
- c.
ingeschrevene: degene ten aanzien van wie een persoonslijst in de basisregistratie is opgenomen;
- d.
overheidsorgaan:
- 1°
een orgaan van een rechtspersoon die krachtens publiekrecht is ingesteld, of
- 2°
een ander persoon of college, met enig openbaar gezag bekleed;
- 1°
- e.
wet: Wet basisregistratie personen
Artikel 2. Verbanden met andere gemeentelijke registraties
Met het oog op het met elkaar in verband brengen van registraties, worden aan beheerders van andere gemeentelijke registraties gegevens verstrekt overeenkomstig bijlage 1 van deze regeling.
Artikel 3. Rechtstreekse toegang tot de basisregistratie
-
1. Toegang tot de basisregistratie hebben:
- a.
de beheerder belast met de dagelijkse zorg voor de basisregistratie;
- b.
personen werkzaam bij afdeling Publiekszaken en afdeling Personeel, Informatie en Facilitair;
- c.
personen belast met het systeemonderhoud ten aanzien van de basisregistratie personen, voor zover hun werkzaamheden die toegang vereisen;
- d.
de overheidsorganen die een orgaan zijn van de gemeente, overeenkomstig bijlage 2 van deze regeling.
- a.
-
2. De in het eerste lid genoemde personen mogen deze gegevens slechts gebruiken voor de uitvoering van de bij of krachtens wet en/of door het gemeentebestuur opgedragen taken.
Artikel 4. Systematische gegevensverstrekking aan overheidsorganen die een orgaan zijn van de gemeente
Aan overheidsorganen die een orgaan zijn van de gemeente kunnen overeenkomstig bijlage 3 van deze regeling op systematische wijze gegevens worden verstrekt, voor zover deze gegevens noodzakelijk zijn voor de uitvoering van de bij of krachtens wet en/of door het gemeentebestuur opgedragen taken.
Artikel 5. Verstrekkingen aan derden
-
1. Met inachtneming van artikel 3.9 van de wet kan op verzoek van een derde aan hem gegevens uit de basisregistratie worden verstrekt als:
- a.
de derde voorafgaande schriftelijke toestemming heeft van de ingeschrevene over wie gegevens worden verstrekt, of
- b.
de verstrekking in overeenstemming is met het bepaalde krachtens het vierde lid.
- a.
-
2. Verstrekking overeenkomstig het eerste lid, aanhef en onder b vindt enkel plaats voor zover deze noodzakelijk is voor de behartiging van het gerechtvaardigde belang van de derde en het belang of de fundamentele rechten en vrijheden van de ingeschrevene niet aan de verstrekking in de weg staan.
-
3. De verstrekking als bedoeld in dit artikel kan uitsluitend betrekking hebben op algemene gegevens over de naam, het geslacht, de geslachtsnaam van de echtgenoot dan wel geregistreerde partner, de eerdere echtgenoot of eerdere geregistreerde partner, het gebruik door de ingeschrevene van de geslachtsnaam van de echtgenoot dan wel geregistreerde partner, de eerdere echtgenoot of eerdere geregistreerde partner, het adres, de bijhoudingsgemeente, de geboortedatum en de datum van overlijden.
-
4. Het college van burgemeester en wethouders wijst:
- a.
als werkzaamheden met een gewichtig maatschappelijk belang voor de gemeente, ten behoeve waarvan gegevens uit de basisregistratie kunnen worden verstrekt aan, de werkzaamheden als genoemd in bijlage 4 van deze regeling; en
- b.
als categorieën van derden die de in lid 4 aanhef en onder a genoemde werkzaamheden uitvoeren aan, de categorieën als genoemd in bijlage 4 van deze regeling.
- a.
Artikel 6. Inwerkingtreding en citeertitel
-
1. Deze regeling treedt in werking op de dag na die van de bekendmakingen werkt terug tot en met 6 januari 2014.
-
2. Deze regeling wordt aangehaald als: Regeling gegevensverstrekking basisregistratie personen gemeente Weert 2014.
Ondertekening
Bijlage 1 Verbanden met andere gemeentelijke registraties
Op grond van artikel 2 van de Regeling gegevensverstrekking basisregistratie personen gemeente Weert 2014 worden aan de beheerders van de volgende gemeentelijke registraties gegevens verstrekt:
Registratie |
Beheerder |
Doel |
Gegevens |
Makelaarsuite (MKS) MKS is gekoppeld met de volgende registraties: -Civision Makelaar Gegevensmagazijn; -Civision Makelaar Landelijke Voorziening (Op basis van de interne VOA voorziening); -Financiën en Belastingen: GHS4All en HIS4all; -Onderwijs: CiVision Onderwijs (OIS) tot 1-7-2014 en Civision Samenlevingszaken). -Vergunningen: SBA; -Zaaksysteem: DECOS; -Werk, Inkomen, Zorg: Civision Samenlevingszaken. -Weerterlandpas: Kaart ManagementSysteem -Klant Contact Systeem: Decos KCS. |
Applicatiebeheerder MKS (medewerker systemen III Afdeling PIF) |
Distributie van gemeentelijke basisgegevens (waaronder persoonsgegevens) en eenmalige vastlegging van de basisgegevens in een gegevensmagazijn voor meervoudig gebruik |
Persoonsgegevens Oudergegevens Nationaliteitsgegevens Huwelijks- en partnerschapsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfsplaatsgegevens Kindgegevens Kiesrechtgegevens Gezagsverhouding-gegevens Verblijfstitelgegevens Reisdocumentgegevens Overlijdensgegevens |
Bijlage 2 Rechtstreekse toegang tot de basisregistratie personen
Naast de in artikel 3, lid 1 aanhef en onder a, b en c van de Regeling gegevensverstrekking basisregistratie personen gemeente Weert 2014 genoemde personen, kunnen ook andere personen rechtstreeks toegang krijgen tot de basisregistratie personen. Het gaat om personen werkzaam binnen de volgende afdelingen:
Afdeling |
Doel |
Gegevens |
Afdeling: -Ruimtelijk beleid; -Projectontwikkeling; -Vergunningen, Toe- zicht en Handhaving; -Openbaar Gebied. |
Behandelen van aanvragen, vergunningen, ontheffingen en meldingen op het gebied van ruimte, alsmede de behandeling van bezwaar en beroep. Bijv. bestemmingsplan, exploitatieplan, beheersverordening, sturctuurvisie, planschade, leegstand, onteigeningen, Wet voorkeursrecht gemeenten, omgevingsvergunning, hogere grenswaarden geluid, MER, bijkomende facetten zoals luchtkwaliteit, externe veiligheid, bodem, flora en fauna, natuur etc. |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
Afdeling Ruimtelijk beleid |
Ontwikkelen, onderhouden en beheren van bestemmingsplannen en structuurvisies. |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
Afdeling Ruimtelijk beleid |
Behandelen van een woningtoewijzing en woningonttrekking |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
Afdeling: -Ruimtelijk beleid; -Vergunningen, Toe- zicht en Handhaving. |
Behandelen van aanvragen verzoeken, vergunningen, afwijkingen en meldingen op het gebied van bouwen, ruimte, natuur, monumenten en milieu. Bijv. afwijken van het bestemmings-plan, beheersverordening, verzoek om planschade, omgevingsvergunning en brandpreventie |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
Afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving; |
Ontheffing vervoer van gevaarlijke stoffen. |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
Afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving |
Toezicht en handhaving m.b.t. milieu, bouwen, gebruik openbare ruimte, monumenten, betaald parkeren en bijzondere regelgeving |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
Afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving; |
Afhandeling klachten m.b.t. milieu, bouwen, gebruik openbare ruimte, monumenten, betaald parkeren en bijzondere regelgeving |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
Afdeling: -Ruimtelijk beleid; -Projectontwikkeling. |
Opstellen exploitatieplan |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
Afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving; |
Algemene Plaatselijke Verordening; Verlenen van vergunning of ontheffing of behandelen van een melding of kennisgeving op basis van de APV |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
Afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving; |
Uitvoering van taken m.b.t. andere gemeentelijke verordeningen, bijv. standplaatsen m.b.t. de standplaatsenverordening |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
Afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving; Afdeling Openbaar Gebied |
Beslissingen m.b.t. de Wegenverkeerswet 1994 |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
Afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving; |
Drank en Horeca; Verlenen en intrekken van vergunning aan horecabedrijf of slijtersbedrijf, inclusief artikel 35 ontheffing Drank- en Horecawet. |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
Afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving; |
Gehandicaptenparkeerkaart; behandelen van verzoeken voor een parkeervergunning |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
Afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving; |
Gehandicaptenparkeerplaatsen |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
Afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving |
Toezicht en handhaving; opsporing van strafbare feiten in verband met handhaving openbare orde (bij of krachtens wet of verordening) |
Persoonsgegevens Nationaliteitsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens Verblijfstitelgegevens Reisdocumentgegevens |
Afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving |
Gevonden voorwerpen; Werkzaamheden m.b.t. het traceren van de rechtmatige eigenaar |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
Afdeling: -Openbaar Gebied; -Ruimtelijk beleid. |
Uitvoering afvalstoffenverordening |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
Afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving |
Algemene Plaatselijke Verordening; Verlenen van vergunning of ontheffing of behandelen van een melding of kennisgeving op basis van de APV |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
Afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving |
Beslissingen m.b.t. andere gemeentelijke verordeningen. |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
Afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving |
Winkeltijden; Verlenen en intrekken van vergunning/vrijstelling m.b.t. openstelling winkels |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
Afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving |
Kansspelen; Verlenen en intrekken van vergunning m.b.t. speelautomaten |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
Afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving |
Toezicht en handhaving |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
Sector Inwoners; -afdeling Onderwijs, Cultuur, Sport en Welzijn |
Bijzondere opnemingen in psychiatrische ziekenhuizen (Wet Bobz) |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
afdeling Onderwijs, Cultuur, Sport en Welzijn |
Beslissingen m.b.t. subsidieverlening en subsidievaststelling. |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
afdeling Onderwijs, Cultuur, Sport en Welzijn |
Uitvoering onderwijsachterstandenbeleid (voorschoolse voorzieningen en schakelklassen) |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
afdeling Onderwijs, Cultuur, Sport en Welzijn |
Aanpak georganiseerde criminaliteit (misdaad) in het kader van RIEC Limburg. |
Persoonsgegevens Oudergegevens Nationaliteitsgegevens Huwelijks- en partnerschapsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfsplaatsgegevens Kindgegevens Verblijfstitelgegevens |
-afdeling Werk Inkomen en Zorgverlening |
Uitvoering van wet- en regelgeving op het gebied van inkomen en zorg. Het betreft o.a. de volgende regelingen: Wet werk en bijstand, per 1 januari 2015 Participatiewet, inclusief Besluit bijstandverlening zelfstandigen 2004; Wet maatschappelijke ondersteuning; Wet inkomensvoorziening oudere en -gedeeltelijk arbeidsongeschikte werkloze werknemers; Wet inkomensvoorziening oudere en –gedeeltelijk arbeidsongeschikte gewezen zelfstandigen; Wet Inburgering; Wet Kinderopvang; Wet gemeentelijke schuldhulpverlening; Sociaal Cultureel Fonds. |
Persoonsgegevens Oudergegevens Nationaliteitsgegevens Huwelijks- en partnerschapsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfsplaatsgegevens Kindgegevens Verblijfstitelgegevens Reisdocumentgegevens Overlijdensgegevens |
Afdeling Werk Inkomen en Zorgverlening |
Regionaal meld- en coördinatiefunctie voortijdig schoolverlaten |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
Afdeling Werk Inkomen en Zorgverlening |
Leerplicht |
Persoonsgegevens Oudergegevens Nationaliteitsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfsplaatsgegevens Gezagsverhoudinggegevens Verblijfstitelgegevens Overlijdensgegevens |
Afdeling Werk Inkomen en Zorgverlening |
Voortijdig Schoolverlaten |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
Sector Bedrijfsvoering; - afdeling Personeel, Informatie en Facilitair |
Pensioenen wethouders (deels uitbesteed door afdeling PIF) |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
afdeling Personeel, Informatie en Facilitair |
Wachtgelden gemeentepersoneel (uitbesteed door afdeling PIF) |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
-afdeling Financiën |
Gemeentelijke belastingen; het heffen en invorderen van gemeentelijke belastingen. Het betreft o.a. de volgende belastingen, heffingen en rechten: -onroerende zaakbelasting; -leges; -toeristenbelasting; -parkeerbelasting; -hondenbelasting; -precariobelasting; -rioolrechten; -grafrechten; -heffingen ivm gebruik gemeentelijke bezittingen en/of door gemeente-bestuur verleende diensten (leges). |
Persoonsgegevens Oudergegevens Nationaliteitsgegevens Huwelijks- en partnerschapsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfsplaatsgegevens Kindgegevens Gezagsverhoudinggegevens Verblijfstitelgegevens Overlijdensgegevens |
-afdeling Financiën |
Waardering onroerende zaken; het verlenen van een beschikking voor het vaststellen van de waarde van een onroerende zaak |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
-afdeling Financiën |
Afvalstoffenheffing; heffen en invorderen van de afvalstoffenheffing |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
-afdeling Financiën |
Kwijtschelding |
Persoonsgegevens Oudergegevens Nationaliteitsgegevens Huwelijks- en partnerschapsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfsplaatsgegevens Kindgegevens Gezagsverhoudinggegevens Verblijfstitelgegevens Overlijdensgegevens |
Concernstaf |
Klachtenbehandeling + klachtencoördinatie ihkv hoofdstuk 9 Algemene wet bestuursrecht |
Persoonsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
Bijlage 3 Systematische gegevensverstrekking aan overheidsorganen die een orgaan zijn van de gemeente
Op grond van artikel 4 van de Regeling gegevensverstrekking basisregistratie personen gemeente Weert 2014, ontvangen de volgende overheidsorganen die een orgaan zijn van de gemeente periodiek gegevens met behulp van selecties en/of mutatieoverzichten:
Afdeling |
Doel |
Gegevens |
Werk, Inkomen en Zorgverlening |
Uitvoering van wet- en regelge-ving op het gebied van activering en inburgering |
Persoonsgegevens Oudergegevens Nationaliteitsgegevens Huwelijks- en partnerschapsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfsplaatsgegevens Kindgegevens Verblijfstitelgegevens Reisdocumentgegevens Overlijdensgegevens |
Werk, Inkomen en Zorgverlening |
Uitvoering van wet- en regelge-ving op het gebied van inkomen en zorg |
Persoonsgegevens Oudergegevens Nationaliteitsgegevens Huwelijks- en partnerschapsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfsplaatsgegevens Kindgegevens Verblijfstitelgegevens Reisdocumentgegevens Overlijdensgegevens |
Concernstaf |
Felicitaties jubilea |
Persoonsgegevens Burgerlijke staat gegevens Verblijfplaatsgegevens |
Concernstaf |
Uitvoering van de Rijkswet van 15 april 1994, tot wijziging van de Wet van 4 april 1892 houdende de instelling van de Orde van Oranje Nassau en van de wet van 29 september 1815, instellen van de Orde van Nederlandse Leeuw, alsmede de instelling van het Kapittel voor de Civiele Orden. (uitnodigingen ko/eb/pv) |
Persoonsgegevens Verblijfplaatsgegevens Aantekeningen uit vak 99.05 |
Concernstaf |
Uitvoering Burgerpeiling |
Persoonsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
Onderwijs, Cultuur, Sport en Welzijn |
-Uitvoering sport subsidie-regeling ministerie -Uitvoering van taken binnen het sportbeleid |
Persoonsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
Onderwijs, Cultuur, Sport en Welzijn |
-Uitvoering burgerparticipatie door gericht inwoners uit wij- ken en dorpen te benaderen -Uitvoering van taken binnen het welzijnsbeleid |
Persoonsgegevens Verblijfplaatsgegevens Persoonsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
Onderwijs, Cultuur, Sport en Welzijn |
Aanpak georganiseerde criminaliteit (misdaad) in het kader van RIEC Limburg. |
Persoonsgegevens Oudergegevens Nationaliteitsgegevens Huwelijks- en partnerschapsgegevens Inschrijvingsgegevens Verblijfsplaatsgegevens Kindgegevens Verblijfstitelgegevens |
Publiekszaken |
Nieuwe inwoners voorzien van een informatiepakket gemeente Weert |
Persoonsgegevens Gezinsverhouding Verblijfplaatsgegevens |
Raadsgriffie |
Burgerparticipatie a-selecte steekproef kiesge-rechtigden voor uitnodiging gemeenteraadsvergadering |
Persoonsgegevens Verblijfplaatsgegevens |
Bijlage 4 Werkzaamheden met een gewichtig maatschappelijk belang voor de gemeente en categorieën van derden
Op grond van artikel 5, lid 4 van de Regeling gegevensverstrekking basisregistratie personen gemeente Weert 2014, zijn de volgende categorieën van derden en werkzaamheden met een gewichtig maatschappelijk belang voor de gemeente, aangewezen:
Categorieën van derden |
Werkzaamheden met een gewichtig maatschappelijk belang voor de gemeente |
Instellingen voor schuldhulpverlening, voor zover geen onderdeel van een gemeente danwel middels een gemeenschappelijke regeling aan een gemeente gelieerd |
Uitvoering schuldsaneringsregeling |
Instellingen op het terrein van de algemene en geestelijke gezondheidszorg |
Zorgverlening en/of preventie, inclusief direct daarmee verbonden doelen |
Instellingen voor maatschappelijke of sociale dienstverlening, zoals gehandicaptenzorg, jeugdwelzijnszorg, ouderenzorg |
Uitvoering activiteiten in het kader van maatschappelijke of sociale dienstverlening, inclusief direct daarmee verbonden doelen |
Woningbouwvereniging |
Bestrijding onrechtmatige bewoning |
Kerkgenootschappen (niet zijnde de SILA) |
Bijhouden ledenadministratie |
Niet gemeentelijke begraafplaatsen en crematoria |
Bijhouden administratie rechthebbenden |
Buitenlandse overheidsorganen binnen de Europese Unie |
Uitvoering van taken met een Nederlands publiek belang. De ingeschrevene verleent vooraf uitdrukkelijke toestemming. |
Buitenlandse overheden buiten de Europese Unie indien een verdrag of een besluit van een volkenrechtelijke organisatie in de verstrekking van die gegevens voorziet. |
Uitvoering van taken met een Nederlands publiek belang. De ingeschrevene verleent vooraf uitdrukkelijke toestemming. |
Buitenlandse vertegenwoordigingen hier te lande |
Uitvoering van taken met een Nederlands publiek belang. De ingeschrevene verleent vooraf uitdrukkelijke toestemming. |
Caribische landen (Aruba, Curaçao en Sint Maarten) en het Caribisch deel van Nederland (Bonaire, Sint Eustatius en Saba) |
Uitvoering van taken met een Nederlands publiek belang. De ingeschrevene verleent vooraf uitdrukkelijke toestemming. |
Pensioenfondsen, niet aangesloten op de centrale voorziening |
Uitvoering van de pensioen- en spaarfondsenwet |
Alle genoemde organisaties in bijlage 4 van het Besluit basisregistratie personen, wanneer een systematische bevraging van gegevens in de basisregistratie personen is mislukt |
Werkzaamheden vermeld in bijlage 4 van het Besluit basisregistratie personen |
Natuurlijke personen |
Persoonlijk, niet-commercieel belang, waarbij anders dan bedoeld in artikel 3.9, lid 1 aanhef en onder a, na ontvangst van het verzoek tot gegevensverstrekking, de ingeschrevene schriftelijk toestemming verleent. |
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl