Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR3330
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR3330/1
Regeling vervallen per 27-09-2012
nr 01.11 Verordening bezwaarschriften- en ombudscommissie Zevenaar
Geldend van 14-06-2007 t/m 26-09-2012
Algemeen
Overheidsorganisatie | Zevenaar |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiƫle naam regeling | nr 01.11 Verordening bezwaarschriften- en ombudscommissie Zevenaar |
Citeertitel | Verordening bezwaarschriften- en ombudscommissie |
Vastgesteld door | gemeenteraad |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | bestuurlijke organisatie |
Indeling regeling | Overig |
Regeling onder de Omgevingswet | Nee |
Externe bijlagen |
Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd
Gemeentewet art 147 en art. 81 p e.v. 84 juncto art. 7:13 Algemene wet bestuursrecht. Algemene wet bestuursrecht art. 9.14, titel 9.2
Opmerkingen met betrekking tot de regeling
geen
Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)
Interne klachtenregeling
Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen Dit overzicht bevat alleen gepubliceerde versies.
Datum inwerkingtreding |
Terugwerkende kracht tot en met |
Datum uitwerkingtreding |
Betreft |
Datum ondertekening Bron bekendmaking |
Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
14-06-2007 | 27-09-2012 | correctie regeling ombudscommissie |
23-05-2007 Zevenaar Post, 6-6-2007 |
07-040 |
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl