Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR30995
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR30995/1
Regeling vervallen per 22-05-2019
Verordening tot wijziging van de Verordening op de commissie bezwaarschriften
Geldend van 01-05-2010 t/m 21-05-2019
Sector : III
Nr. : 25
De raad, het college en de burgemeester van de gemeente Ferwerderadiel, ieder voor zoveel het hun bevoegdheden betreft;
gelezen het voorstel van burgemeester en wethouders d.d. 29 maart 2010, nummer 18/25.10;
gelet op de bepalingen uit de Algemene wet bestuursrecht en de Gemeentewet;
besluit:
vast te stellen de volgende
VERORDENING TOT WIJZIGING VAN DE VERORDENING OP DE COMMISSIE BEZWAAR-SCHRIFTEN (1e wijziging)
ARTIKEL I
Artikel 5 komt in zin geheel te vervallen en wordt vervangen door een nieuw in de verordening op te nemen artikel 5, luidende als volgt:
Artikel 5
Zittingsduur
- 1.
De voorzitter en de leden van de commissie, alsmede de plaatsvervangers treden af op de dag van het aftreden van de raad.
- 2.
De voorzitter en de leden van de commissie (en de plaatsvervangers) kunnen op ieder moment ontslag nemen.
- 3.
De aftredende voorzitter en de aftredende leden van de commissie (en hun plaatsvervangers) blijven hun functie vervullen totdat in de opvolging is voorzien.
- 4.
De nieuw te benoemen voorzitter en leden van de commissie worden in afwijking van het eerste lid benoemd voor een periode die van rechtswege eindigt op het moment van inwerkingtreding van de nieuwe, geheel herziene “Verordening commissie bezwaarschriften.
ARTIKEL II
De termijn van 10 weken, genoemd in artikel 17, lid 2 van de Verordening, wordt vervangen door een termijn van 12 weken.
ARTIKEL III
Deze verordening treedt in werking met ingang van de derde dag na die van haar bekendmaking.
ALDUS besloten in de openbare vergadering van de raad van de gemeente Ferwer-deradiel van 15 april 2010.
,voorzitter
,griffier
ALDUS besloten in de vergadering van burgemeester en wethouders van 2 februari 2010.
,burgemeester
,secretaris
ALDUS besloten door de burgemeester op 2 februari 2010.
,burgemeester
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl