Wijziging Regeling openbaarmaking nevenwerkzaamheden

Geldend van 05-06-2013 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-06-2013

Intitulé

Wijziging Regeling openbaarmaking nevenwerkzaamheden

Gemeenteblad 2013

Wijziging Regeling openbaarmaking nevenwerkzaamheden

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Rotterdam,

gelezen het voorstel van de wethouder Financiën, Dienstverlening en Organisatie van 4 juni, kenmerk: 1162464;

gelet op artikel 125quinquis, eerste lid, onder c, van de Ambtenarenwet en artikel 114, vierde lid, van het Ambtenarenreglement;

besluit vast te stellen:

Wijziging Regeling openbaarmaking nevenwerkzaamheden

Artikel I

De Regeling openbaarmaking nevenwerkzaamheden wordt gewijzigd als volgt.

In artikel 2, eerste lid, onderdeel b, wordt “dienstcontroller” vervangen door: clustercontroller.

Artikel II

Dit besluit treedt in werking op de dag na de dagtekening van het gemeenteblad waarin het wordt geplaatst en werkt terug tot en met 1 juni 2012.

Aldus vastgesteld in de vergadering van 4 juni 2013.

De secretaris, De burgemeester,

Ph. F. M. Raets A. Aboutaleb

Dit gemeenteblad is uitgegeven op 5 juni 2013 en ligt op werkdagen van 8.30 tot 16.00 uur ter inzage bij het Kenniscentrum Bestuursdienst Rotterdam (KBR), locatie Stadswinkel Centrum, Coolsingel 40 (zijde Doelwater, tegenover hoofdbureau politie)

(Zie ook: www.bds.rotterdam.nl – Gemeentebladen)

Toelichting

Artikel I

Per 1 juni 2012 is de Regeling openbaarmaking nevenwerkzaamheden aangepast n.a.v. de nieuwe wijze waarop de gemeentelijke organisatie formeel is vormgegeven.

Daarbij is artikel 2, eerste lid, onderdeel b, ten onrechte niet aangepast. Dit is nu hersteld.