Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR289525
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR289525/1
Regeling vervallen per 15-04-2021
Vervangingsbesluit
Geldend van 02-05-2013 t/m 14-04-2021
Intitulé
VervangingsbesluitGemeente Sittard-Geleen
Cluster Concern
Team Bestuur en Communicatie
Vervangingsbesluit
De teammanager Bestuur en Communicatie;
gelet op het Organisatiebesluit gemeente Sittard-Geleen 2013;
gelet op het ondermandaatbesluit van 28 maart 2013 aan de teammanager Bestuur en Communicatie;
overwegende, dat het vanuit een oogpunt van bedrijfsvoering gewenst is af te wijken van het bepaalde onder 4.7 (“Vervanging”) van het Organisatiebesluit gemeente Sittard-Geleen 2013 en te kiezen voor een afwijkende vervanging van de teammanager;
BESLUIT:
Artikel 1. Vervanging bij afwezigheid/ontstentenis
In geval van afwezigheid of ontstentenis van de teammanager Bestuur en Communicatie wordt deze vervangen door mw. M. Draisma.
Artikel 2. Beperking ondermandaat
In geval van vervanging geldt de beperking in artikel 2, lid 1 van het ondermandaatbesluit van 28 maart 2013 aan de teammanager voor het aangaan van financiële verplichtingen en het geven van opdrachten, tot een bedrag van maximaal € 15.000,-- .
Artikel 3. Ondertekening (plv)
De ondertekening van uitgaande stukken zal luiden als volgt:
“Burgemeester en wethouders van Sittard-Geleen”, respectievelijk “De Burgemeester van Sittard-Geleen”,
“namens deze(n),”
gevolgd door “de plv. teammanager Bestuur en Communicatie,”
de handtekening van de plaatsvervanger,
en onder vermelding van de naam van de plaatsvervanger.
Artikel 4. Verantwoording
De aangewezen plaatsvervanger legt verantwoording af over de uitvoering van de aan hem opgelegde taken en het gebruik van bevoegdheden, in het kader van de vervanging, aan de teammanager Bestuur en Communicatie. Bij langer durende ontstentenis wordt verantwoording afgelegd aan de gemeentesecretaris/algemeen directeur.
Artikel 5. Bekendmaking en inwerkingtreding
-
1. Dit besluit treedt in werking de dag na de bekendmaking.
-
2. Op het tijdstip van inwerkingtreding van dit besluit vervalt het vervangingsbesluit dd 23 januari 2009 van het hoofd van de (voormalige) afdeling Personeel, Organisatie en Communicatie..
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl