Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR277104
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR277104/2
Regeling vervallen per 01-01-2020
Openbaarmaking nevenwerkzaamheden ambtenaren
Geldend van 30-08-2011 t/m 31-12-2019
Intitulé
Openbaarmaking nevenwerkzaamheden ambtenarenOpenbaarmaking nevenwerkzaamheden ambtenaren
Artikel 1
Deze regeling is van toepassing op de volgende functies:
- 1
gemeentesecretaris
- 2
locosecretaris
Artikel 2
Deze regeling heeft ten doel te regelen op welke wijze nevenwerkzaamheden openbaar worden gemaakt die de belangen van de dienst, voor zover deze in verband staan met de functievervulling, kunnen raken en die verricht worden door de ambtenaar die een functie als bedoeld in artikel 1 van deze regeling vervult.
Artikel 3
Openbaarmaking van de nevenwerkzaamheden geschiedt door een actuele opgave van nevenwerkzaamheden op de website van de gemeente te plaatsen.
Artikel 4
De opgave vermeldt:
- a
de hoofdfunctie
- b
de nevenwerkzaamheden
- c
de datum van ingang van de nevenwerkzaamheden
- d
de eventueel aan het uitoefenen van de nevenwerkzaamheden gestelde beperkingen
Artikel 5
Het college is verantwoordelijk voor de opgave van nevenwerkzaamheden van de ambtenaren die een functie zoals bedoeld in de eerder genoemde artikelen van deze regeling vervullen.
Artikel 6
Deze regeling treedt in werking één dag na bekendmaking van de regeling.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl