Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR27474
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR27474/1
Regeling vervallen per 18-10-2012
Vervangingsbesluit Afdeling Dienstverlening
Geldend van 01-01-2008 t/m 17-10-2012
Intitulé
Afdeling Dienstverlening VervangingsbesluitVervangingsbesluit
Het hoofd van de afdeling Dienstverlening, J.A.M. Heesen
Gelet op het Organisatiebesluit (‘Vervanging’) van de gemeente Sittard-Geleen,
BESLUIT:
Artikel 1. Vervanging bij afwezigheid/ontstentenis
In geval van afwezigheid of ontstentenis van het afdelingshoofd Dienstverlening, wordt deze door de Teamleider Zorg en ondersteuning, de Teamleider Vergunningen, de Teamleider Belastingen, Teamleider Kwaliteit, Beleid en Beheer dan wel door de Teamleider Frontoffice Dienstverlening in genoemde volgorde vervangen.
Artikel 2. Ondertekening (plv)
De ondertekening van uitgaande stukken zal luiden als volgt:
“Burgemeester en wethouders van Sittard-Geleen”, respectievelijk “De Burgemeester van Sittard-Geleen”,
“namens deze(n),”
gevolgd door de functienaam plv van de(onder)gemandateerde,
de handtekening van deze (onder)gemandateerde,
en onder vermelding van naam van deze (onder)gemandateerde.
Artikel 3. Verantwoording
De in artikel 1 aangewezen teamleiders van de afdeling Dienstverlening leggen (vooraf en/of achteraf) verantwoording af over de uitvoering van de aan hem opgelegde taken en het gebruik van verleende bevoegdheden aan het afdelingshoofd. Verantwoording wordt afgelegd aan de directeur.
Artikel 4. Intrekking
Op het tijdstip van inwerkingtreding van dit besluit wordt het volgende besluit ingetrokken:
- ·
vervangingsbesluit van drs C.L.A. Buytendijk aan J.P.W.J. van den Hurk
Artikel 5. Bekendmaking en inwerkingtreding
-
1. Dit besluit treedt in werking met ingang van 1 januari 2008.
-
2. Bekendmaking vindt plaats door publicatie in “De Trompetter”, op het intranet en de internetsite van de gemeente Sittard-Geleen.
Ondertekening
Sittard-Geleen, 01-09-2008
Burgemeester en wethouders van Sittard-Geleen/de Burgemeester van Sittard-Geleen,
Het hoofd van de afdeling Dienstverlening
Namens deze(n),
Volgorde vervanging:
1. Teamleider Zorg en ondersteuning
J.P.W.J. van den Hurk
2. Teamleider Vergunningen
R.F.M. Hermans
3. Teamleider Belastingen
H.A. van Mulken
4. Teamleider Kwaliteit, beleid en beheer
H.J.M.C. Vaessen
5. Teamleider Frontoffice dienstverlening
W.H.G.F. Hubers
Goedkeuring:
Voor akkoord
Sittard-Geleen, 27-08-2008
De gemeentesecretaris van Sittard-Geleen,
Mr. M.E.J. Goldsmits-Brouns
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl