Regeling vervallen per 01-01-2020

Bezwaarschriften personeelsaangelegenheden

Geldend van 01-01-2006 t/m 31-12-2019

Algemeen

Overheidsorganisatie Utrechtse Heuvelrug
Organisatietype Gemeente
Officiële naam regeling Bezwaarschriften personeelsaangelegenheden
Citeertitel Bezwaarschriften Personeelsaangelegenheden
Vastgesteld door college van burgemeester en wethouders
Onderwerp bestuur en recht
Eigen onderwerp
Indeling regeling Overig
Regeling onder de Omgevingswet Nee
Externe bijlagen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Awb

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Deze regeling is een aanvulling op de "Verordening commissie bezwaarschriften gemeente Utrechtse Heuvelrug 2006” die van overeenkomstige toepassing is.

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

N.v.t.

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen Dit overzicht bevat alleen gepubliceerde versies.

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

01-01-2006 01-01-2020 art. eerste publicatie op www.overheid.nl

20-12-2005

Nieuwsbrief, 21-12-2005

Onbekend