Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR26261
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR26261/1
Mandaat aan het afdelingshoofd Publiekszaken betreffende de heffing en invordering van leges terzake van het in behandeling nemen van een verzoek gedaan bij afdeling Publiekszaken en voor het voltrekken van huwelijken
Geldend van 01-03-2003 t/m heden
Intitulé
Mandaat aan het afdelingshoofd Publiekszaken betreffende de heffing en invordering van leges terzake van het in behandeling nemen van een verzoek gedaan bij afdeling Publiekszaken en voor het voltrekken van huwelijkenDe heffings- en invorderingsambtenaar van de gemeente Tubbergen;
b e s l u i t:
onder intrekking van het besluit van 21 juni 2000, nr. 2000.06, het afdelingshoofd Publiekszaken te mandateren om namens hem op te treden in de volgende situaties:
- a.
de heffing van leges ter zake van het in behandeling nemen van een verzoek gedaan bij afdeling Publiekszaken en voor het voltrekken van huwelijken;
- b.
de inning van leges ter zake van het in behandeling nemen van een verzoek gedaan bij afdeling Publiekszaken en voor het voltrekken van huwelijken.
Aan de mandatering worden de volgende voorwaarden verbonden:
- 1.
ondermandaat van bovengenoemde heffingen is mogelijk;
- 2.
de bevoegdheid tot het innen van leges geldt uitsluitend voor de invordering in eerste aanleg.
Dit besluit treedt in werking op 1 maart 2003.
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl