Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR239745
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR239745/1
Algemene Inkoopvoorwaarden voor leveringen, diensten en werken Gemeente Breda 2012
Geldend van 14-01-2013 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2013
Algemeen
Overheidsorganisatie | Breda |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiƫle naam regeling | Algemene Inkoopvoorwaarden voor leveringen, diensten en werken Gemeente Breda 2012 |
Citeertitel | Algemene Inkoopvoorwaarden voor leveringen, diensten en werken Gemeente Breda 2012 |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | |
Indeling regeling | Overig |
Regeling onder de Omgevingswet | Nee |
Externe bijlagen |
Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd
Onbekend
Opmerkingen met betrekking tot de regeling
Deze regeling vervangt de Algemene voorwaarden van de Gemeente Breda voor het inkopen van Diensten 2005 en de Algemene voorwaarden van de Gemeente Breda voor het inkopen van roerende zaken 2005.
Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen Dit overzicht bevat alleen gepubliceerde versies.
Datum inwerkingtreding |
Terugwerkende kracht tot en met |
Datum uitwerkingtreding |
Betreft |
Datum ondertekening Bron bekendmaking |
Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
14-01-2013 | 01-01-2013 | Nieuwe regeling |
05-12-2012 Het Stadsblad Breda, 06-01-2013 |
SB/ABB 40232 |
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl