Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR239649
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR239649/5
Regeling vervallen per 01-01-2020
Aanwijzingsbesluit medewerkers gemeentelijke belastingen
Geldend van 01-01-2018 t/m 31-12-2019
Intitulé
Aanwijzingsbesluit medewerkers gemeentelijke belastingenAanwijzingsbesluit medewerkers gemeentelijke belastingen
Nr. 1000906
Het college van burgemeester en wethouders van Oldebroek;
gelet op artikel 2.1 van de Collectieve arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente en artikel 231, tweede lid, onderdeel d, van de Gemeentewet;
besluit vast te stellen het volgende aanwijzingsbesluit:
Artikel 1
De medewerkers beleidsuitvoering B en C en de beleidsmedewerker B van Belastingen van de eenheid Dienstverlening zijn gemeenteambtenaren belast met de heffing of de invordering van gemeentelijke belastingen, bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel d, van de Gemeentewet.
Artikel 2
Het aanwijzingsbesluit medewerkers gemeentelijke belastingen, vastgesteld op 15 december 2015, wordt ingetrokken met ingang van 1 januari 2018.
Artikel 3
Dit besluit treedt in werking met ingang van 1 januari 2018.
Aldus vastgesteld in de vergadering
van het college van burgemeester en wethouders
van 12 december 2017.
, burgemeester mr. A. Hoogendoorn , secretaris drs. M.G.M. van de Geijn
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl