Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR239635
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR239635/2
Regeling vervallen per 01-01-2020
Aanwijzingsbesluit inlichtingenverplichtigen
Geldend van 19-12-2012 t/m 31-12-2014
Aanwijzingsbesluit inlichtingenverplichtingen
Nr. 113866 / 113883
Het college van burgemeester en wethouders van Oldebroek;
gelet op de artikelen 231 en 246a van de Gemeentewet, de artikelen 30 en 31 van de Wet waardering onroerende zaken, artikel 56 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen en artikel 63a van de Invorderingswet 1990;
B E S L U I T vast te stellen het volgende aanwijzingsbesluit:
Artikel 1
De verplichtingen die volgens de artikelen 47, 49, en 50 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen en de artikelen 58 en 60 van de Invorderingswet 1990, of bedoeld of van toepassing verklaard in de algemene maatregel van bestuur volgens artikel 246a van de Gemeentewet bestaan voor de gemeenteambtenaar bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel b en c, van de Gemeentewet, gelden ook voor de medewerkers beleidsuitvoering B en C, administratie B en D en de beleidsmedewerker B van de sectie Belastingen van de afdeling Financiƫn, die belast zijn met de heffing of de invordering van gemeentelijke belastingen.
Artikel 2
De verplichtingen die volgens de artikelen 47, 49, 50, 51 en 53a van de Algemene wet inzake rijksbelastingen of bedoeld of van toepassing verklaard in de algemene maatregel van bestuur volgens artikel 31 van de Wet waardering onroerende zaken bestaan voor de gemeenteambtenaar bedoeld in artikel 1, tweede lid, van de Wet waardering onroerende zaken, gelden ook voor:
a. de in artikel 1 vermelde medewerkers;
b. de taxateurs in dienst van taxatie- en softwarebureau 4Value B.V., postbus 450 in Heerenveen.
Artikel 3
Het aanwijzingsbesluit inlichtingenverplichtingen, vastgesteld op 3 maart 2009, wordt ingetrokken.
Artikel 4
Dit besluit treedt in werking met ingang van 19 december 2012.
Oldebroek, 18 december 2012.
Aldus vastgesteld in de vergadering
van het college van burgemeester en wethouders
van 18 december 2012.
, burgemeester mr. A. Hoogendoorn
, secretaris drs. B. Brand MCM
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl