Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR226486
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR226486/4
Regeling vervallen per 01-01-2020
ARBEIDSVOORWAARDENREGELING GRIFFIE GEMEENTE GRONINGEN
Geldend van 26-04-2018 t/m 31-12-2019
Intitulé
ARBEIDSVOORWAARDENREGELING GRIFFIE GEMEENTE GRONINGENDE RAAD VAN DE GEMEENTE GRONINGEN,
(Gr 12.2956325);
gelezen het voorstel van het presidium van de raad, d.d. 8 februari 2012;
gelet op de artikelen 107e, eerste lid, van de Gemeentewet en Titel III van de Ambtenarenwet;
gelet op de raadsbesluiten d.d. 22 februari 2012 tot het instellen van een werkgeverscommissie en d.d. 22 februari 2012 tot het delegeren van bevoegdheden van de gemeenteraad aan de werkgeverscommissie;
overwegende dat de raad tot de eerste vaststelling van de arbeidsvoorwaarden besluit en het wijzigen van de regelingen en beleidsregels respectievelijk het vaststellen van nieuwe regelingen en beleidsregels aan de werkgeverscommissie griffie delegeert;
BESLUIT:
onder voorbehoud van instemming van de commissie voor Georganiseerd Overleg, tot vaststelling van de: Arbeidsvoorwaarden griffie gemeente Groningen.
Artikel 1
-
1. De Arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente Groningen, d.d. 19 januari 2016, nr. 3j laatstelijk gewijzigd bij collegebesluit d.d. 6 februari 2018, nr. 3b wordt, inclusief bijlagen en toelichting, integraal overgenomen en vastgesteld ten behoeve van de griffier en de medewerkers van de griffie;
-
2. Deze regeling wordt aangehaald als ‘Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Groningen’ of ‘ARGG’.
Artikel 2
-
1. De hierna genoemde regelingen en beleidsregels:
- •
Aansprakelijkheid bij diefstal van privé-eigendommen van medewerkers (Circulaire)
- •
Afscheid en jubilea (Regeling)
- •
Alcohol-, Drugs en Medicijnbeleid
- •
Arbeidstijdverkorting oudere werknemers (60+) (Nadere regeling)
- •
Behandeling bezwaarschriften ARA (Verordening)
- •
Besluitvormingsproces reorganisaties 2017
- •
Buitengewoon verlof met behoud van bezoldiging t.b.v. vrijwilligerswerk (Reglement)
- •
Commissie Van werk naar werk (Reglement)
- •
Concern verzuimprotocol 2011
- •
Feitelijke arbeidsduur en arbeidsverkorting; de bijlage 1 Werktijdenregeling (Reglement)
- •
Fiscale aspecten personele vergoedingen en verstrekkingen 2016 (Beleidsregel)
- •
Flankerend beleid gemeente Groningen 2014-2018
- •
Flexibele werktijden; is bijlage 2 Werktijdenregeling (Reglement)
- •
Functioneringsgesprekken en personeelsbeoordeling (Reglement)
- •
Gedragscode gemeente Groningen
- •
Gemeentelijke feestdagen (Aanwijzingsbesluit)
- •
Generatiepact Gemeente Groningen 2017
- •
Handelswijze bij klachten van derden over ambtenaren (Beleidsregels)
- •
Het nieuwe werken; de bijlagen 3 t/m 7 Werktijdenregeling
- •
HR21/ Aanpak invoering van HR21 Griffie gemeente Groningen
- •
HR21 / Conversietabel gemeente Groningen
- •
HR21/ Beloning coördinatiemodule
- •
HR21/ Functieboek gemeente Groningen
- •
HR21/ Procedureregeling functiebeschrijving en functiewaardering gemeente Groningen
- •
HR21 / Reglement commissie HR21
- •
Klachtenregeling ongewenst gedrag 2015
- •
Lokaal beloningsbeleid
- •
Lokale IKB-regeling 2017
- •
Melden vermoeden misstand (Regeling)
- •
Nevenwerkzaamheden (Nadere regels)
- •
Plaatsingsprocedure 2016 gemeente Groningen
- •
Privacyreglement e-mail- en internetgebruik
- •
Reisregeling 1996
- •
Vergoeding ziektekosten bij arbeidsongeschiktheid in en door de dienst
- •
Verlofreglement
- •
Werktijdenregeling gemeente Groningen
laatstelijk gewijzigd bij collegebesluit d.d. 16 januari 2018, nr. 3d. worden integraal overgenomen en vastgesteld ten behoeve van de griffier en de medewerkers van de griffie;
- •
-
2. De in het eerste lid genoemde regelingen en beleidsregels worden aangehaald onder de in het eerste lid gehanteerde benamingen met als toevoeging: ‘Griffie’.
Artikel 3
Dit besluit treedt in werking daags na zijn bekendmaking.
Artikel 4
Dit besluit wordt aangehaald als ‘Arbeidsvoorwaarden griffie gemeente Groningen’.
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl