Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR225167
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR225167/2
Regeling vervallen per 03-10-2017
Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Overbetuwe 2013
Geldend van 05-09-2013 t/m 02-10-2017
Intitulé
Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Overbetuwe 2013Ons kenmerk: 13bwb00087
Burgemeester en wethouders van de gemeente Overbetuwe;
gelezen het ambtelijk advies van 15 augustus 2013;
gelet op artikel 160 eerste lid, sub e, van de Gemeentewet,
b e s l u i t e n :
- 1.
vast te stellen de Algemene inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten gemeente Overbetuwe 2013;
- 2.
dat dit besluit in werking treedt op de dag na datum van bekendmaking onder gelijktijdig intrekken van de Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Overbetuwe versie 2005;
- 3.
dat dit besluit wordt aangehaald als: Algemene inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten gemeente Overbetuwe 2013.
Aldus besloten in de vergadering van 27 augustus 2013.
Burgemeester en wethouders,
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl