Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR220612
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR220612/1
Regeling vervallen per 01-01-2015
Regeling openbaarmaking nevenfuncties van ambtenaren gemeente Vlist 2007
Geldend van 25-07-2007 t/m 31-12-2014
Intitulé
Regeling openbaarmaking nevenfuncties van ambtenaren gemeente Vlist 2007Burgemeester en wethouders van de gemeente Vlist,
gevestigd Dorpsplein 8 te 2821 AS Vlist;
overwegende, dat:
in het kader van integriteit het noodzakelijk is om voorschriften vast te stellen over de openbaarmaking van nevenwerkzaamheden verricht door topambtenaren;
de Ondernemingsraad kan instemmen met de wijze waarop de openbaarmaking is geregeld;
gelet op de Ambtenarenwet, artikel 160 van de Gemeentewet alsmede artikel 15:1e van de Collectieve arbeidsvoorwaardenregeling en Uitwerkingsovereenkomst;
BESLUITEN:
vast te stellen de:
Regeling openbaarmaking nevenfuncties van ambtenaren gemeente Vlist 2007
Artikel 1
Deze regeling is van toepassing op de volgende functies:
- 1.
gemeentesecretaris
- 2.
de directeur bedrijfsvoering
- 3.
de teamleiders
- 4.
controller
Artikel 2
Deze regeling heeft ten doel te regelen op welke wijze nevenwerkzaamheden openbaar worden gemaakt die de belangen van de dienst, voor zover deze in verband staan met de functievervulling, kunnen raken en die verricht worden door de ambtenaar die een functie als bedoeld in artikel 1 van deze regeling vervult.
Artikel 3
Openbaarmaking van de nevenwerkzaamheden geschiedt door een actuele opgave van nevenwerkzaamheden in het gemeentehuis ter inzage te leggen volgens het bij deze regeling vastgestelde formulier.
Artikel 4
De opgave vermeldt:
- a.
de hoofdfunctie
- b.
de nevenwerkzaamheden en de instanties waarbij deze verricht worden
- c.
de datum van ingang van de nevenwerkzaamheden
- d.
de eventueel aan het uitoefenen van de nevenwerkzaamheden gestelde beperkingen
Artikel 5
De gemeentesecretaris is verantwoordelijk voor de opgave van nevenwerkzaamheden van de ambtenaren die een functie als bedoeld in artikel 1 van deze regeling vervullen.
Artikel 6
Deze regeling treedt in werking met ingang van de dag volgende op die van de vaststelling, te weten 25 juli 2007.
Ondertekening
Vlist, 24 juli 2007
Burgemeester en wethouders van Vlist,
de secretaris, de burgemeester,
Mw. mr. C. Plokhooij A.Z. Evenhuis-Meppelink
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl