Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR21240
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR21240/1
Regeling vervallen per 09-03-2011
Indieningstermijn verzoek tot kwijtschelding
Geldend van 01-01-1998 t/m 08-03-2011
Intitulé
Indieningstermijn verzoek tot kwijtscheldinggemeente oldebroek
Nr. 980045/120
De raad van de gemeente Oldebroek;
gezien het voorstel van burgemeester en wethouders van 25 november 1997;
BESLUIT:
dat verzoeken om kwijtschelding van gemeentelijke belastingen met ingang van 1 januari 1998 moeten worden ingediend binnen 3 maanden na dagtekening van de aanslag.
Aldus besloten in de openbare vergadering van de gemeenteraad van Oldebroek op 16 december 1997.
, voorzitter.
, secretaris.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl