Algemene inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten gemeente Stadskanaal 2012

Geldend van 22-12-2016 t/m 08-02-2018

Algemeen

Overheidsorganisatie Stadskanaal
Organisatietype Gemeente
Officiële naam regeling Algemene inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten gemeente Stadskanaal 2012
Citeertitel Algemene inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten gemeente Stadskanaal 2012
Vastgesteld door college van burgemeester en wethouders
Onderwerp financiën en economie
Eigen onderwerp
Indeling regeling Overig
Regeling onder de Omgevingswet Nee
Externe bijlagen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Onbekend.

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

De Algemene inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten gemeente Stadskanaal 2012 treden in werking één dag na bekendmaking onder gelijktijdige intrekking van de Inkoopvoorwaarden Stadskanaal, vastgesteld op 16 oktober 2007. Deze inkoopvoorwaarden zijn op 19 juli 2012 onder nummer 3644 gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel Groningen. De gewijzigde inkoopvoorwaarden zijn op 22 december 2016 ter deponering gezonden aan de Kamer van Koophandel.

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Geen.

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen Dit overzicht bevat alleen gepubliceerde versies.

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

09-02-2018 Artikel 2

23-01-2018

Gemeenteblad, nr. 27207, 08-02-2018

BW, 23-01-2018, Z-18-0388382-103342
22-12-2016 09-02-2018 artikel 14

13-12-2016

Gemeenteblad, nr. 179535, 21-12-2016

BW, 13-12-2016, nr. 13
19-07-2012 19-12-2016 nieuwe regeling

10-07-2012

De Kanaalstreek, 18-07-2012

BW, 10-07-2012, 10