Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR17543
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR17543/1
Regeling vervallen per 06-01-2014
Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens
Geldend van 11-11-2005 t/m 05-01-2014
Intitulé
Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevensDe raad van de gemeente Bunnik;
Gelezen het voorstel van burgemeester en wethouders van 4 oktober 2005, nr 05-105;
Gelet op de artikelen 96 en 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens
besluit:
Vast te stellen:
Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens
Artikel 1
Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente.
Artikel 2
-
1. Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen als bedoeld in artikel 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.
-
2. Zij stellen hiervoor nadere regels.
Artikel 3
Deze verordening treedt in werking op de dag na publicatie.
Artikel 4
Deze verordening kan worden aangehaald als: Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens (Verordening GBA).
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl